Rozrywka » Święta

Kampania urodzinowa Parku Handlowego Auchan Bielany

Kampania urodzinowa Parku Handlowego Auchan Bielany
Zobacz więcej zdjęć »
Znajdujący się przy ul. Francuskiej na Bielanach Wrocławskich Park Handlowy Auchan Bielany obchodzi w listopadzie piąte urodziny. Jubileusz wspiera kampania reklamowa skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic.

Minęło już 5 lat odkąd Park Handlowy Auchan Bielany po raz pierwszy otworzył swoje podwoje. Z tej okazji, w dniach od 3 do 21 listopada, organizowany jest specjalny konkurs urodzinowy, w którym nagrodą główną jest wycieczka zagraniczna dla dwóch osób. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas wielkiego finału, który odbędzie się w niedzielę, 30 listopada. Finałową fetę poprowadzi Elizabeth Duda. Tego dnia dla Klientów Galerii Parku Handlowego Auchan Bielany przewidziano wiele zabaw i atrakcji, włącznie z wielkim, urodzinowych tortem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Obchody 5. urodzin Parku Handlowego Auchan Bielany wspiera kampania reklamowa, która potrwa przez cały listopad. W ramach działań pojawiło się 45 billboardów zlokalizowanych na terenie Wrocławia oraz przy trasach dojazdowych z Tyńca, Zgorzelca, Opola i Domasławia. Kreacja plakatów nawiązuje do motywu „wypatrywania nagród” i wykorzystuje znane z poprzednich kampanii hasło „Twój Najbliższy Park Handlowy Auchan Bielany”. W stacjach radiowych Ram, Radio Wrocław, Złote Przeboje i Roxy FM emitowane są spoty reklamowe informujące o konkursie i gali finałowej. 

Uzupełnieniem tych działań jest stoisko informacyjne znajdujące się na terenie Galerii, przy którym Klienci mogą zdobyć więcej informacji na temat prowadzonego konkursu, jak również zarejestrować swoje kupony. Informacje na drzwiach oraz plakatach reklamowych widocznych już w momencie wejścia do Galerii zachęcają do uczestnictwa w konkursie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja RedComm. Wyborem i zakupem mediów zajął się Park Handlowy Auchan Bielany. Wspierające działania media relations prowadzi agencja Effective Public Relations. 


Zasady konkursu 
W konkursie urodzinowym może wziąć udział każdy, kto od 3 do 21 listopada dokona zakupu w przynajmniej pięciu sklepach Parku Handlowego Auchan Bielany za minimum 50 złotych w każdym z nich. Każdy kolejny zakup przybliża do nagrody głównej, czyli dwuosobowej wycieczki do egzotycznego kraju Egiptu, Tunezji lub Turcji. Nagrodę otrzyma ten, kto dokona zakupów za najwyższą kwotę w największej liczbie sklepów galerii. 

Park Handlowy Auchan Bielany w liczbach
Otwarty w 2003 roku Park Handlowy Auchan Bielany to jeden z największych w regionie obiektów handlowo-usługowych o powierzchni 74 000 m². W ciągu 5 lat istnienia Parku Handlowego Auchan Bielany zorganizowano w nim wiele eventów. Wśród nich dużym powodzeniem cieszyła się odbywająca się co roku charytatywna akcja świąteczna „Kochajmy się we Wrocławiu”. Dzięki niej tylko w grudniu 2007 roku zebrano 7.689,25 zł dla chorych dzieci. Podczas tegorocznej imprezy ekologicznej „Zielono mi”, w ramach, której zorganizowano zbiórkę makulatury, dzięki zaangażowaniu Wrocławian zgromadzono ponad 8 ton surowca. 
Z pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży zbędnego papieru zakupiono 250 młodych drzewek, które zazieleniły Bielany Wrocławskie. 

Na co dzień klienci Parku Handlowego Auchan Bielany mają do dyspozycji blisko 80 sklepów i punktów usługowych czynnych 7 dni w tygodniu przez 79 godzin łącznie. W kompleksie przy ul. Francuskiej znajduje się także hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin, market z wyposażeniem wnętrz Jysk, sklep sportowy Decathlon, sklep meblowy Agata Meble, centrum samochodowe Norauto, myjnia ImoCar oraz stacja benzynowa, a przed obiektem na zmotoryzowanych klientów czeka 3400 bezpłatnych miejsc parkingowych. 

Kontakt dla mediów:
Agnieszka Majewska, Effective Public Relations
tel. (0-22) 822 07 52, tel. kom. 0508 125 247
 e-mail: amajewska@effectivepr.pl

Anna Dolna, Manager Parku Handlowego Auchan Bielany
tel. (0-71) 783 15 50, e-mail: a.dolna@auchan.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »