Rozrywka i wypoczynek » Sport
Kolarskie emocje na 66. Tour de Pologne
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach patronatu prawie 300 plakatów z niezwykle dynamicznym layoutem 66. edycji Tour de Pologne pojawiło się w lipcu na nośnikach Cityboard Media w Warszawie, Bielsku-Białej, Krakowie, Lublinie, Rzeszowie, Białymstoku, Łodzi, Olsztynie, Płocku, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach, Wrocławiu i Trójmieście.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Tour de Pologne, który od tego roku należy do kalendarza światowego, a od 2005 r. do Kolarskiej Ligi Mistrzów, od kilku lat na wzór największych międzynarodowych imprez sportowych korzysta z outdooru. Każdego roku przygotowywana jest inna, spójna z pozostałymi materiałami promocyjnymi kreacja. Tour de Pologne otrzymuje różne nagrody i wyróżnienia, między innymi: Sportowa Marka, Wydarzenie Sportowe roku czy Sportowa Impreza Roku - do przyznania ich przyczyniła się również kilkuletnia współpraca z Cityboard Media. Nasze wspólne działania oceniamy w samych superlatywach, jest to jedna z najbardziej profesjonalnych firm, z którymi współpracujemy - wyjaśnia Czesław Lang, Dyrektor Tour de Pologne.
- Tour de Pologne to dziś międzynarodowa marka, impreza światowej rangi. Jesteśmy dumni, że nasza firma może wspierać najważniejsze wydarzenia sportowe. Nasza wieloletnia współpraca owocuje coraz większą popularnością wyścigu oraz jego rosnącym prestiżem - mówi Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Tegoroczna edycja Tour de Pologne jest z wielu względów wyjątkowa. Po raz pierwszy wyścig odbędzie się w sierpniu. Organizatorzy liczą, że nowy termin zagwarantuje lepszą pogodę, jak również pozwoli zaprezentować piękne polskie krajobrazy w letnim słońcu, jednocześnie zachęcając widzów z zagranicy do odwiedzenia Polski. Podzielony na siedem etapów wyścig rozpocznie się 2 sierpnia w Warszawie. Honorowym starterem powiązanego z obchodami 65. rocznicy wybuchu powstania warszawskiego pierwszego etapu będzie generał Zbigniew Ścibor-Rylski, prezes Zarządu Głównego Związku Powstańców Warszawskich. Tour de Pologne zakończy się 8 sierpnia w Krakowie. Drugi raz w zawodowej historii wyścigu weźmie w nim udział reprezentacja Polski.
# # #
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. W 2008 r. firma zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska, zdobyła także nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008.
Dodatkowych informacji udzielają:
Agata Zawada
Specjalista ds. PR Cityboard Media
Mail: agata.zawada@cityboard.pl
Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404
Cityboard Media Sp. z o.o.
Ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
www.cityboard.pl
Agnieszka Sabat
Senior Account Executive
Mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl
Tel: 0 22 511 13 85
Agencja 21
ul. Brukselska 44A lok. 4
03-973 Warszawa
www.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)