Firma » Biznes

Komercjalizacja z wizją. Nowe otwarcia napędzają obroty w centrach G City

W pierwszej połowie 2025 roku G City Europe – wiodący właściciel, zarządca i deweloper nieruchomości handlowych w Polsce – zakończył procesy komercjalizacyjne dla blisko 12 tysięcy mkw. powierzchni. Zdecydowaną dynamikę zanotowały obiekty stołeczne, które stanowią kluczowy rynek dla spółki.

Komercjalizacja portfela G City nie jest celem samym w sobie, lecz narzędziem szerszej strategii rozwoju obiektów handlowych, której fundamentem jest budowanie wartościowych relacji z najemcami oraz zapewnienie klientom realnych korzyści. Spółka opiera swoją strategię na dwóch filarach: wzroście obrotów najemców i tworzeniu tenant mixu, który zaskakuje i inspiruje. Zamiast powielać schematy, G City stawia na indywidualne podejście do każdego obiektu i jego otoczenia rynkowego, budując przewagi na poziomie jakości usług, wygody i spójnego customer experience.

Warszawa pozostaje najważniejszym rynkiem w portfelu spółki - zarówno pod względem ilości obiektów, jak i skali prowadzonych działań komercjalizacyjnych. Powierzchnia nowych lokali w stołecznych centrach handlowych przekroczyła 5 tysięcy mkw., a ponad połowa tej powierzchni przypadła na G City Targówek. Pozostałe zmiany dotyczyły Promenady - jednego z flagowych obiektów spółki oraz Reduty - idealnego miejsca dla marek z szeroko rozumianego smart shoppingu.

Te różnorodne lokalizacje wspólnie odpowiadają na potrzeby szerokiego spektrum warszawskiego rynku. Działania komercjalizacyjne przełożyły się bezpośrednio na wzrost odwiedzalności centrów.

Wśród najważniejszych otwarć w Warszawie można wymienić: dwupoziomowy salon CCC w najnowszym formacie marki oraz studio planowania i projektowania IKEA (Promenada), marki wpisujące się w rosnącą siłę mody męskiej oraz potrzebę wygodnej i wielokanałowej konsumpcji, takie jak IUMAN Intimissimi Uomo, Green Caffè Nero czy eobuwie (Targówek), debiut marki TEDi i rozbudowa oferty gastronomicznej istotna dla odbudowy footfallu i czasu spędzonego w centrum (Reduta).

Równolegle do działań w stolicy, spółka rozwijała ofertę również w innych częściach kraju. W CH Biała skomercjalizowano blisko 2,5 tysiąca mkw., a wśród największych otwarć wymienić można: Homla, Medicine i Douglas. W CH Kasztanowa na powierzchni niemal 2 tysięcy mkw. otwarto m.in.: Eurolider oraz salony Hebe, Quiosque, Leger i Verona. W Galerii Dominikańskiej pojawiła się m. in. nowa piekarnia LUCA, a perfumeria Douglas otworzyła się ponownie w lokalu o dwukrotnie większej powierzchni. Z kolei w bydgoskim Focusie zagościły marki Pandora, Verona, Rituals oraz Pasibus, wzmacniając segment fashion & beauty oraz ofertę gastronomiczną. Zarówno w Galerii Dominikańskiej, jak i w CH Focus do grona najemców dołączył również sklep z elektroniką RTV EURO AGD.

- Ze względu na skalę oraz tempo zmian w oczekiwaniach klientów i najemców, Warszawa jest dla nas najbardziej dynamicznym i konkurencyjnym rynkiem. Jednak do rozwoju każdego obiektu w naszym portfolio podchodzimy z należytą starannością dokonując selekcji najemców w oparciu o lokalne potrzeby i potencjał handlowy każdej lokalizacji. Komercjalizację naszych obiektów traktujemy jako istotne narzędzie strategiczne wspierające rozwój centrów handlowych i sukces naszych partnerów. Na końcu zawsze najważniejsze są atrakcyjna oferta, wzrost obrotu najemców i pozytywne doświadczenia klientów - mówi Szymon Mińczuk, Retail Director, G City Europe.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KatarzynaD.

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »