Firma » Biznes

Koronowirus wzmocni gaming

Rynek gier korzysta na obostrzeniach związanych z koronowirusem. Według danych serwisu SteamDB w niedzielę 29 marca na Steam było zalogowanych 23 434 674 użytkowników, co stanowi nowy rekord .

Jarosław Zeisner, członek zarządu Blockchain Lab S.A., uważa, że branża w dobie kryzysu pokaże siłę oraz wyjdzie jeszcze mocniejsza i bardziej perspektywiczna niż dotychczas.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wraz z epidemią koronowirusa wiele państw wprowadziło rozmaite restrykcje związane z poruszaniem się i spotykaniem z innymi ludźmi oraz zarekomendowało izolację. Obostrzenia dotknęły wielu gałęzi gospodarki, w tym również szeroko pojętej branży rozrywkowej – w wielu państwach zamknięto kina i teatry, ligi sportowe zawiesiły rozgrywki, natomiast telewizje wstrzymały na czas trwania epidemii produkcje seriali czy filmów. W dobie mniejszej podaży w przypadku treści rozrywkowych wiele osób zwróciło się w kierunku gamingu, który z bogatym portfolio produktowym, trafia w potrzeby różnych grup docelowych. Zainteresowanie to widać po rosnących i ustanawiających nowe rekordy statystykach największych sklepów z grami.   

 

„O sile danej branży najwięcej mówi zachowanie w kryzysowym czasie. Gaming pokazuje, że w dobie obostrzeń, może być jedną z niewielu branż, która dobrze się zachowuje w trudnych czasach. Statystyki pokazują, że w dobie społecznej kwarantanny ludzie spędzają wolny czas na platformach growych – Steam notuje coraz to nowe rekordy popularności i to zapewne nie ostatnie słowo w kwestii rekordów. Warto przy tym zwrócić uwagę, że branża rozwijała się i budowała zaplecze użytkowników nie tylko w dobie kryzysu, ale już dużo wcześniej. Za gamingiem przemawia również model biznesowy i charakter pracy – wiele podmiotów z branży jest doskonale przystosowanych do pracy zdalnej i praktykuje ten model od wielu lat, a do powstania gry poza ludzkimi umiejętnościami i sprzętem nie są wymagane dodatkowe surowce. Moim zdaniem gaming po koronowirusie będzie jeszcze mocniejszą branża niż dotychczas” – wyjaśnia Jarosław Zeisner, członek zarządu Blockchain LAB S.A.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UnicornMedia

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »