Technologie » Telekomunikacja
Launch nowej telefonii komórkowej Gadu Air
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania wspiera debiut rynkowy nowej wirtualnej telefonii komórkowej uruchomionej przez spółkę GG Network S.A. – właściciela komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Działania reklamowe rozpoczęły się na początku maja od teaserów na nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski. Kluczowym elementem kreacji były klimatyczne fotografie z pytaniem „Po co siedzieć w domu?” Rozpoczęta właśnie druga faza kampanii przedstawia produkt i jego podstawowe benefity - dzięki telefonii Gadu Air mobilnego komunikatora Gadu-Gadu można używać w komórce wszędzie i bez żadnych opłat.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim ludzie młodzi, którzy teraz będą mogli bezpłatnie korzystać z ulubionego komunikatora również poza domem, stąd wieloznaczny claim „Gadu Air. Wyjście na kartę”. Za opracowanie strategii komunikacji oraz większości materiałów w linii kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa San Markos. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radio, Internecie, na nośnikach outdoorowych i indoorowych oraz bezpośrednio w punktach sprzedaży. Zakup mediów został powierzony domowi mediowemu Value Media. Kampania potrwa do końca czerwca 2009 roku.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Sony i Telekomunikacja Polska.
Komentarze (0)