Technologie » Komputery

Microsoft Dynamics AX 2012 R3 dostępny na całym świecie od początku maja

W nowej wersji systemu Microsoft wprowadził ważne aktualizacje – wzbogacił rozwiązanie o zarządzanie magazynem i transportem, framework aplikacji mobilnych oraz dostępne w chmurze usługi Lifecycle Services, a także zapewnił wsparcie wdrożeń na platformie Windows Azure.

Microsoft ogłosił kolejną dużą aktualizację swojego flagowego rozwiązania klasy ERP. Microsoft Dynamics AX 2012 R3 jest dostępny w 36 krajach na całym świecie od początku maja br. Nowa wersja systemu dostarcza innowacyjne możliwości w zakresie zarządzania magazynem i transportem, umożliwiając pełny wgląd w czasie rzeczywistym w realizację łańcucha dostaw. Pozwala to na obniżenie kosztów operacyjnych, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą oferować swoim klientom większą elastyczność i możliwości wyboru, a także bardziej konkurencyjne ceny. Z kolei nowe usługi Lifecycle Services umożliwiają organizacjom zwiększenie przewidywalności wdrożeń systemu Microsoft Dynamics AX dzięki uproszczeniu i standaryzacji procesów, zapewniając innowacyjność i spójne doświadczenia w zakresie serwisowania i wsparcia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowoczesne aplikacje typu end-to-end i możliwości mobilne
Aktualizacja wprowadza także nowy framework aplikacji i usług typu end-to-end, umożliwiając przedsiębiorstwom tworzenie nowoczesnych aplikacji dla konkretnych scenariuszy biznesowych i urządzeń mobilnych, które pozwalają łatwo i bezpiecznie łączyć się z Microsoft Dynamics AX.

Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na platformie Windows Azure
W celu zapewnienia szybkiej obsługi większej liczby klientów reprezentujących nowe segmenty i rynki, Microsoft oferuje wsparcie wdrożeń systemu Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na platformie Windows Azure w modelu IaaS (Infrastructure as a Service). Zapewnia to wysoką dostępność danych dzięki temu, że są one przechowywane w chmurze
i przedsiębiorstwa mogą z nich korzystać praktycznie w dowolnym miejscu i czasie.

Lifecycle Services - nowe możliwości serwisowania i wsparcia w chmurze
Udostępnione w Microsoft Dynamics AX 2012 R3 usługi działające w chmurze - Lifecycle Services, które wprowadzają nowe rozwiązania w zakresie serwisowania i wsparcia, pomagają organizacjom zwiększyć przewidywalność wdrożeń oraz zapewniają im elastyczność umożliwiającą dostosowanie się do zmiennych warunków biznesowych. Dotychczasowa praktyka korzystania z tych usług pokazuje, że klienci są w stanie znacząco skrócić czas spędzany na definiowaniu, rozwoju i obsłudze aplikacji. Przykładowo, w przypadku, kiedy pierwsi klienci potrzebowali wsparcia w rozwiązaniu problemu, ponad 65 procent z nich było w stanie samodzielnie zaadresować problem i pytania, korzystając z tego serwisu.

O wartości rozwiązania Microsoft Dynamics AX świadczy badanie TEI (Total Economic Impact) przeprowadzone przez firmę Forrester Research. W oparciu o ankiety konsumenckie i wywiady Forrester ustalił, że złożona organizacja korzystająca z rozwiązania Microsoft Dynamics AX 2012 osiągnie trzyletni wskaźnik rentowności (ROI) na poziomie 92%, gdzie okres zwrotu z inwestycji (payback) wynosi 21 miesięcy, zaś korzyści to ponad 6 milionów dolarów*.

„Microsoft Dynamics AX 2012 R3 to dla całej branży znaczący krok w kierunku przyszłości systemów ERP. Nowe wydanie, odpowiadając na potrzeby klientów, umożliwi organizacjom czerpanie korzyści z usług chmurowych i nowych możliwości mobilnych" - komentuje Robert Skrzypczak, ekspert rozwiązań Microsoft Dynamics ERP, Microsoft.

Więcej informacji na temat Microsoft Dynamics AX 2012 R3 można znaleźć na stronie http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/erp.aspx.

*Total Economic Impact Study of Microsoft Dynamics AX 2012, badanie przeprowadzone przez firmę Forrester Research na zlecenie Microsoft, grudzień 2013.


***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.

Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-monib@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »