Technologie » Komputery

Microsoft ogłasza dostępność najnowszej wersji CRM

13 listopada br. odbyła się polska premiera rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013.

Po światowej premierze najnowszej wersji systemu CRM firmy Microsoft, która odbyła się 4 listopada br., przyszedł czas na polską premierę. Firma Microsoft oficjalnie poinformowała o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online. Klienci Microsoft zyskają nowy, intuicyjny interfejs oraz zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM, dostosowanych do specyfiki działania różnych branż, a także dostęp do mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady. Ponadto dzięki zawarciu umowy z InsideView Inc., wiodącym dostawcą rozwiązań social intelligence, Microsoft oferuje użytkownikom rozwiązania Dynamics CRM Online nowe możliwości społecznościowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Cieszymy się, że możemy zaoferować przedsiębiorstwom kolejną już wersję rozwiązania CRM, która zapewnia użytkownikom jeszcze lepsze wrażenia z pracy oraz wiele nowych funkcjonalności, zaprojektowanych z myślą o zmieniających się warunkach rynkowych, a także potrzebach pracowników związanych z rodzajem wykonywanych przez nich zadań. Mamy nadzieję, że nowa wersja Microsoft Dynamics CRM 2013 pozwoli firmom osiągać jeszcze lepsze wyniki w krótszym czasie i przy niższych kosztach - mówi Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych w polskim oddziale Microsoft.

Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia. Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty na najlepszych praktykach branżowych, który umożliwia szybkie i płynne wyświetlenie na jednym ekranie wszystkich niezbędnych informacji związanych z wykonywanym zadaniem. Nowa wersja systemu oferuje również udoskonalone narzędzia nawigacyjne, zapewniające dostęp do dowolnego rekordu za pośrednictwem jednego kliknięcia, a także przewodnik po procesach, umożliwiający szybkie tworzenie i dostosowywanie procesów do wymagań biznesowych i oczekiwań klientów.

Z kolei integracja z serwisem Yammer pozwala na stały kontakt z klientami, którzy mogą szybko komentować wpisy lub rozmawiać z poziomu oprogramowania Microsoft Dynamics CRM (zainstalowanego w wersji on-premise lub online). Co więcej, Yammer może być wykorzystywany w całej organizacji, włączając do konwersacji nawet te osoby, które nie posiadają licencji CRM.

Nowa wersja systemu bez problemu współpracuje także z Microsoft Lync i Skype, umożliwiając użytkownikom łatwą komunikację z klientami i współpracownikami w czasie rzeczywistym oraz stały dostęp do potrzebnych informacji.

Większe możliwości społecznościowe

Dzięki współpracy z InsideView Microsoft Dynamics CRM w wersji online został wyposażony w usługę Social Insights. Rozwiązanie udostępnia w czasie rzeczywistym informacje na temat firmy i jej kontaktów, pochodzące aż z 30 000 różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta.

Nowe szablony branżowe

Nowa wersja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM udostępnia klientom wstępnie zdefiniowane i w pełni prekonfigurowane szablony, które dokładnie opisują każdy etap danego procesu wraz z zalecanymi działaniami koniecznymi do jego realizacji. Nowe szablony dostosowane są do specyficznych potrzeb różnych branż, takich jak usługi profesjonalne, produkcja czy usługi finansowe. Co więcej, szablony są dostępne z poziomu wszystkich urządzeń mobilnych współpracujących z systemem Microsoft Dynamics CRM.

Mobilność przede wszystkim

Wraz z nową wersją Microsoft Dynamics CRM użytkownicy rozwiązania zyskają także dostęp do nowych, mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady, a także możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dostosowanych do ekranów dotykowych na telefonach z systemami Windows 8 i Android oraz urządzeniach z serii iPhone. Nowe rozwiązania mobilne zapewnią im pełny dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz, a także możliwość bieżącego kontaktu ze współpracownikami i klientami bez względu na to, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia aktualnie korzystają.

- Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM zapewnia naszym klientom jeszcze większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Naszym założeniem było stworzenie rozwiązania przyjaznego użytkownikowi, które umożliwi mu jeszcze szybszą i łatwiejszą realizację celów sprzedażowych z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych - komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft.

***

Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.

Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-monib@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »