Kultura » Kultura
Miłość na wybiegu - premiera kolejnej koprodukcji TP
Zobacz więcej zdjęć » |
To już siódmy film, który powstał przy udziale TP, a wkrótce planowanych jest kolejnych 6 premier. W sumie koprodukcje TP obejrzało w kinach już około 5 mln widzów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Miłości na wybiegu" pokazuje, że świat mody na pozór zdaje się być pełen magii - blask fleszy, piękne modelki, wspaniałe kreacje. Za kulisami jednak wcale nie jest idealny. Główna bohaterka Julia, początkująca modelka, szczera i wrażliwa dziewczyna, musi radzić sobie z intrygami i zawiścią. Sprawy dodatkowo komplikuje rodzące się uczucie pomiędzy nią a fotografem Kacprem. Jak mówi reżyser filmu Krzysztof Lang, „Miłość na wybiegu" to „nowoczesny obraz przeznaczony dla ludzi chcących zobaczyć trochę innego, nieznanego im świata. Zajrzeć za kulisy mody. Taki trochę nasz „Diabeł ubiera się u Prady", tylko z rodzimymi elementami."
Prócz plejady popularnych aktorów (Marcin Dorociński, Karolina Gorczyca, Tomasz Karolak, Urszula Grabowska, Iza Kuna) w filmie zobaczymy też znane postaci ze świata mody, m.in. Macieja Zienia, Karolinę Malinowską i Jagę Hupało.
Miłość na wybiegu to już siódma zrealizowana koprodukcja Telekomunikacji Polskiej. Wkrótce premiery będą mieć kolejne filmy : „Dzieci Ireny Sendlerowej", polsko - amerykańska produkcja w reżyserii J.K. Harrisona, „Nigdy nie mów nigdy" Wojciecha Pacyny, „Piksele" Jacka Lusińskiego, „Różyczka" Jana Kidawy-Błońskiego, „Od pełni do pełni" Tomasza Szafrańskiego oraz „Trick" Jana Hryniaka. Telekomunikacja Polska rozpoczęła działalność koprodukcyjną w 2007 roku wspierając produkcję „Katynia" Andrzeja Wajdy. W ciągu 2 lat zaangażowała się w 13 produkcji filmowych stając się w ten sposób jednym z ważniejszych inwestorów w rodzimą kinematografię.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)