Gospodarka » Żywność
„Najwarzywniejszy” sponsor programów
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem miesięcznej kampanii sponsoringowej jest budowanie wizerunku Warzywka jako przyprawy uniwersalnej o mocno warzywnym smaku. Spot kładzie nacisk właśnie na tę cechę charakterystyczną produktu podkreślając ją w haśle głównym „Warzywko. Najwarzywniejsze w kuchni”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano na cały marzec 2009 r. Filmy pojawią się na antenie popularnych stacji telewizyjnych towarzysząc takim programom jak: Kulisy M jak Miłość (TVP2), Prognoza Pogody (Polsat), Detektywi i W11 (TVN) oraz Pogoda (TVN Meteo). Marka Warzywko będzie także sponsorem nowego w ramówce TVN Style magazynu zdrowotnego zatytułowanego „Cała prawda o jedzeniu”.
Planowaniem i zakupem czasów antenowych zajął się dom mediowy Starcom. Kreację kampanii wykonała agencja reklamowa Just - art director Małgorzata Gontarczuk i account manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Działania PR dla marki Warzywko prowadzi agencja Effective Public Relations.
Warzywko to odpowiednio wyważona kompozycja suszonych warzyw pochodzących z polskich pól: marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki, pomidorów, najlepszych przypraw i soli. Jako najbardziej warzywna przyprawa uniwersalna pomaga przyrządzać potrawy, których naturalny, domowy smak i delikatny aromat przypadnie do gustu całej rodzinie.
Komentarze (0)