Gospodarka » Przemysł

Nowe marki własne Kolportera

Oferta marek własnych Kolportera S.A. została rozszerzona o produkty kosmetyczne. Są to chusteczki higieniczne Sille, szczoteczki do zębów i pasta do zębów – Fluorex oraz jednorazowe maszynki do golenia Serenite. Nowością jest także klej, typu „super glue”, o nazwie Lution.

Nowe marki własne dostępne są w hurtowniach FMCG oraz w sieciach handlowych Kolportera: salonikach prasowych, salonach Top-Press i sklepach spożywczych Dobry Wybór.

Przypomnijmy, że główną marką własną Kolportera jest Dobry Wybór – do tej marki należą produkty spożywcze (w sumie 51 indeksów), m.in. konserwy mięsne, warzywne i rybne, owoce w puszkach, ciastka na wagę, makarony, dżemy, musztardy i słone orzeszki. Marką własną spółki jest także napój energetyczny Tabu.

Kolporter S.A. jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym 96 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.

Biuro Prasowe Kolportera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter
http://www.kolporter.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »