Technologie » Komputery
Nowe narzędzia dla ERP Microsoft Dynamics pozwalają firmom oszczędzać czas i pieniądze
- Rozwiązania te pozwolą klientom korzystającym z Microsoft Dynamics ERP uzyskać pełnię korzyści z Microsoft Dynamics CRM i Microsoft SQL Server w łatwy oraz efektywny kosztowo sposób - powiedział Guy Weismantel, dyrektor Marketingu Produktów ERP w Microsoft Dynamics. - Oferując naszym klientom możliwość natychmiastowej integracji narzędzi takich jak Microsoft Office 2010, Microsoft SharePoint 2010 czy Microsoft Visual Studio 2010 wspieramy ich przedsiębiorstwa na drodze dynamicznego rozwoju (dynamic businesses)."
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Nowa aplikacja umożliwia natychmiastową integrację Microsoft Dynamics AX z Microsoft Dynamics CRM, zarówno w modelu on-premise jak i online, który został wprowadzony na rynek kilka dni temu (global launch of Microsoft Dynamics CRM Online). Takie połączenie pomaga zwiększyć efektywność poprzez wyeliminowanie wprowadzania dublujących się i niepotrzebnych danych, a dzięki znajomemu i łatwemu w obsłudze interfejsowi dostarcza wgląd w bieżącą działalność organizacji na podstawie danych zgromadzonych w różnych aplikacjach. Klienci mogą skupić swoje wysiłki na kolejnych celach biznesowych zamiast tracić czas na żmudną integrację danych pochodzących z różnych programów.
- Dostępność rozwiązania integrującego dla Microsoft Dynamics ERP i Microsoft Dynamics CRM pozwala nam skoncentrować się na kluczowych obszarach naszej działalności - mówi Russell Smith, senior vice president w firmie Edgewater Fullscope, będącej partnerem Microsoft Dynamics. - Mogąc łatwo i tanio wdrożyć Microsoft Dynamics CRM równocześnie z systemem ERP, lub połączyć go z już istniejącym oprogramowaniem tej klasy, zyskujemy nowe możliwości rozwijania naszej firmy.
Aplikacje integrujące Microsoft Dynamics CRM z Microsoft Dynamics GP, czy Microsoft Dynamics CRM z Microsoft Dynamics NAV, także są już dostępne. Pojawienie się na rynku takiego rozwiązania dla Microsoft Dynamics CRM i Microsoft Dynamics SL jest planowane na drugą połowę 2011 roku. Firmy mogą otrzymać aplikację do integracji systemów w ramach współpracy z firmami partnerskimi Microsoft jako dodatkową korzyść z realizacji planu rozwojowego.
Kolejne wersje Microsoft Dynamics AX, w tym Microsoft Dynamics AX 2012 , która pojawi się na rynku już wkrótce, będą współpracowały wyłącznie z Microsoft SQL Server, dostarczając klientom korzyści z ulepszonych aplikacji business intelligence (BI), lepszych funkcji raportujących i analitycznych, a także zwiększając bezpieczeństwo ich danych oraz pozwalając na jeszcze większą interoperacyjność Microsoft Office i Microsoft SharePoint. A wszystko to dostępne po niskich kosztach całkowitych posiadania. Aby umożliwić swoim klientom zmianę rozwiązania bazodanowego z Oracle na Microsoft SQL Server, Microsoft opracował rozwiązanie do migracji danych - Oracle to Microsoft SQL Server Data Migration Assistant for Microsoft Dynamics AX. Narzędzie to za pomocą interaktywnego przewodnika (ang. interactive wizard) prowadzi krok po kroku przez cały proces migracji, dzięki czemu jest ona łatwa i odbywa się szybko, a samo narzędzie jest efektywne kosztowo.
- Asystent Migracji Danych sprawił, że proces przenoszenia bazy danych okazał się prosty i wydajny - powiedział Franz Coester, CIO w firmie Bächli Bergsport AG, będącej wiodącym detalistą w dziedzinie sprzętu do turystyki górskiej w Szwajcarii. - Z Microsoft SQL Server mogliśmy osiągnąć nasze cele w zakresie ujednolicenia środowiska bazodanowego dla aplikacji ERP i BI, z których korzystamy. Rozwiązanie to ułatwi nam liczne działania w przyszłości.
Więcej informacji na temat korzyści zmiany rozwiązania bazodanowego Oracle na Microsoft SQL Server jest dostępnych pod adresem http://www.microsoft.com/sqlserver/2008/en/us/compare-oracle calc.aspx.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 609 991 398
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)