Gospodarka » Żywność

Nowe smaki Muller MIX już w sklepach

Nowe smaki Muller MIX już w sklepach
Zobacz więcej zdjęć »
W kwietniu w polskich sklepach, wielbiciele wyjątkowych produktów Müller Mix znajdą nowe smaki: Müller MIX Jagoda, Müller MIX Choco Stars oraz Müller MIX Nuts Crunch. To nowa oferta niemieckiego potentata branży mleczarskiej, który zadebiutował w styczniu br. W Polsce.

Produkty dostępne są w wybranych sklepach i sieciach handlowych na terenie całego kraju. Firma Müller przygotowała także kampanie wspierająca wprowadzenie nowych smaków na polski rynek oraz prowadzić będzie intensywne działania promocyjne w punktach sprzedaży. Trzy nowe smaki popularnych jogurtów marki Müller są już dostępne w sklepach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Müller MIX jagoda to jogurt pełen słonecznych owoców. Dzięki innowacyjnej technologii jaką stosuje Müller, w jogurtach MIX znajdujemy jedynie świeże owoce, w dużej ilości - owoce stanowią blisko 25%.

MIX choco stars to kremowy jogurt z chrupkami w kształcie gwiazdek oblanych białą i deserową czekoladą z unikalnymi na naszym rynku orzechami makademii, a MIX nuts crunch zawiera orzechy laskowe z dodatkiem chrupek w polewie czekoladowej.

Wielbicieli nowych smaków, na pewno ucieszy nowe trio jogurtów Müller.

Produkty mleczne marki Müller słyną z tego, że są zdrowe, smaczne, o delikatnej kremowej konsystencji. Produkowane wyłącznie ze świeżych składników, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają unikatowej technologii produkcji - produkowane są wyłącznie z pełnego mleka, które zachowuje wszelkie walory odżywcze i smakowe.

Müller MIX serwowane są w praktycznych, dwukomorowych opakowaniach, dzięki którym jogurt można spożywać na kilka sposobów. Mieszając jogurt z owocami lub orzechami, bądź kosztując najpierw sam jogurt, a później kosztująć dodatków.

Zaletą produktów Müller jest także bardzo korzystna cena i większa gramatura opakowań. Jogurty Mix kosztuję jedynie 1,89 zł za opakowanie 150g. Dostępne są w sklepach sieciowych i handlu tradycyjnym.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Smak płynie z lemka" realizowana głównie w telewizji i prasie, intensywne działania media relations, oraz specjalnie przygotowane działania promocyjne na terenie wybranych sieci handlowych - animacje i degustacje z nagrodami od producenta.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja TBWA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Media relations realizuje agencja BlackandWhite PR.

Müller Group

Firma Müller powstała w 1896 roku, a jej nazwa wywodzi się od nazwiska założyciela, Ludwiga Müller Obecnym właścicielem tego bawarskiego przedsiębiorstwa jest wnuk prekursora, Theo  Müller.

Müller posiada trzy fabryki w Niemczech i jedną w Wielkiej Brytanii, główna siedziba firmy znajduje się w Aretsried (Bawaria, Niemcy). Pierwszym produktem Müller była maślanka. Dziś Müller Group produkuje jogurty, sery, mleko, mleko bez laktozy, masło, serwatkę i inne produkty - wszystkie bez konserwantów i sztucznych barwników. Producent dba o najwyższą jakość swoich wyrobów.

W 2007 przerobiono 2,3 miliarda kg mleka na produkty mleczne, takie jak jogurty, desery, mleko pitne, sery (we wszystkich fabrykach razem). Zdecydowana większość (90%) mleka przetwarzanego w Niemczech pochodzi od miejscowych farmerów. Jedną z najnowocześniejszych w Europie przetwórnią mleka jest należąca do Muller Group fabryka w Leppersdorfie niedaleko Drezna w Saksonii, zainwestowano w nią, od 2001 roku, ponad 400 milionów Euro. To między innymi z tej fabryki pochodzą produkty oferowane na polskim rynku.

Müller Group zatrudnia ok. 5 tys. osób, inwestując w kapitał ludzki i w nowe technologie, zdobywając i rozbudowując kolejne rynki. Produkty koncernu znane są, poza ojczystym krajem, także w Wielkiej Brytanii (od 1987), we Włoszech (od 1995), Izraelu i Czechach (2008). Plasują się na trzecim miejscu, po lokalnych markach i Danone, pod względem sprzedaży. Na rodzimym, niemieckim rynku marka ma niemal 100 procentową rozpoznawalność.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »