Firma » Reklama
Nowy program konsumencki w salonikach Kolportera
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Klienci, którzy w dowolnym sklepie, kupią jeden z czterech rodzajów chipsów Lay’s, a wewnątrz opakowania znajdą kupon promocyjny, mogą odebrać w najbliższym saloniku prasowym Kolportera puszkę Pepsi (0,33 l). Nagroda jest wydawana po okazaniu przez klienta kuponu promocyjnego.
Kupony znajdują się w wybranych opakowaniach chipsów Lay’s Papryka, Zielona Cebulka, Strong i Max w trzech gramaturach (150 g, 225 g, 285 g).
Program konsumencki w salonikach Kolportera rozpoczął się 2 czerwca i potrwa do 31 sierpnia br.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)