Technologie » Internet
Nowy serwis na temat kreowania wizerunku w Internecie
Zawiera on zbiór artykułów, wskazówek, ciekawostek, a także definicji z tego obszaru, daje ogromną szansę na zapoznanie się ze specyfiką działań promocyjnych i możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy potrzebnej do przeprowadzenia skutecznej kampanii.
ePR to coraz popularniejsze narzędzie wykorzystywane przez znaczące grono firm, chcących zaistnieć w sieci i generować dzięki temu ogromne zyski. Należy jednak znać specyfikę tego obszaru, by móc w sposób efektywny wykorzystać cały jego potencjał. W tym celu agencja postanowiła podzielić się częścią swoistego Know How.
Tego typu inicjatywa skierowana jest do wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką dotyczącą Public Relations, zarówno tradycyjnego, jak i internetowego, marketingu, reklamy. Informacje zgromadzone w jednym miejscu stanowią swoiste kompendium wiedzy. Planowany jest sukcesywny rozwój i aktualizacja tak, by w przyszłości serwis stał się pomocny dla tych, którzy dopiero zaczynają stawiać kroki w tej ciekawej i ciągle rozwijającej się branży, jaką jest ePR.
Zapraszamy do odwiedzin.
http://epr.atomseo.pl
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)