Gospodarka » Żywność
On Board PR dla Algidy
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma On Board PR (www.onboard.pl) rozpoczyna realizację kampanii „Dobra przyjemność każdego dnia” dla marek Algida i Carte D’Or należących do portfolio Unilever Polska. Celem projektu jest podkreślenie wpływu, jaki spożywanie lodów ma na dobre samopoczucie oraz zaakcentowanie przyjemności związanych z ich jedzeniem. To już druga edycja kampanii „Dobra przyjemność każdego dnia” realizowanej przez firmę On Board PR. Za koordynację działań komunikacyjnych odpowiedzialny będzie zespół pracujący w dziale Brand PR kierowanym przez Dorotę Ciszek. Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2009 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Unilever (www.unilever.pl) to jeden z największych na świecie producentów branży spożywczej, kosmetycznej i środków czystości, obecny w 150 krajach świata. Wśród marek Unilever znajdują się m.in. Clear, Flora, Algida, Knorr, Hellmann's, Rama, Lipton, Saga, Cif, Domestos, Dove, Rexona, Sunsilk. W ciągu ostatnich sześciu lat firma zainwestowała w Polsce ponad 400 mln złotych, a w następnych latach planuje wydanie kolejnych 200 mln zł na rozbudowę ośrodków produkcyjnych w Katowicach, Poznaniu i Bydgoszczy.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)