Gospodarka » Żywność
Osiem marek Grupy CEDC w Klubie milionerów
Zobacz więcej zdjęć » |
Absolwent jako jedyna polska marka, znalazł się w pierwszej dziesiątce w zestawieniu największych wódek na świecie. Drugą pozycję zajęła Zelenaya Marka (Green Mark), której sprzedaż w 2008 roku wyniosła ok. 12 milionów 9 litrowych opakowań i zanotowała prawie 50% wzrost.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polacy znają jakość swoich wódek, dlatego też wybierają marki produkowane w Polsce. To wyróżnia nasz kraj pod tym względem na tle innych państw, które dzięki popularnym w nich alkoholom znalazły się w rankingu. Na dziesięć najszybciej rosnących w 2008 r. marek regionalnych na świecie dwie pochodzą właśnie z Polski. Soplica zajęła w tym rankingu drugie miejsce notując 14% wzrost a BOLS szóste wzrastając o prawie 11%. Wielkim sukcesem jest również pozycja Absolwenta, który zajmuje ósmą pozycję w rankingu największych wódek na świecie. Jego sprzedaż wyniosła 4,18 milionów 9 litrowych opakowań wyprzedzając takie marki jak Finlandia, Sobieski czy Wyborowa. Wysokie pozycje osiągnęły również marki rosyjskie należące do Grupy CEDC. Na pierwszym miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących regionalnych marek, znalazła się marka Parlament, za którą od razu uplasowała się Soplica. Z kolei Zelenaya Marka (Green Mark) produkowana przez Russian Alcohol Group, w której CEDC ma udziały jest drugą największą i najszybciej rosnącą marką wódki na świecie. Dwie inne marki tego producenta – Zhuravli oraz Yamskaya znalazły się w pierwszej dwudziestce największych wódek na świecie.„Polscy i rosyjscy konsumenci po chwilowym zainteresowaniu zagranicznymi markami wracają do swoich rodzimych produktów, które gwarantują najwyższą jakość. Wyniki rankingu Drinks International pokrywają się z ostatnio ogłoszonymi wynikami konkursu Monde Selection, który ocenia jakość produktów. Marka BOLS i Absolwent otrzymały w jego ramach najwyższe odznaczenia: BOLS Złoty Medal (Gold) a ABSOLWENT oprócz Wielkiego Złotego Medalu (Grand Gold) został wyróżniony specjalną nagrodą Międzynarodowym Trofeum za Jakość. To dowodzi tylko tego, że jakość produktów przekłada się bezpośrednio na ich popularność wśród konsumentów a tym samym na ich sprzedaż” – komentuje wyniki badania Joanna Bujarska-Ciszek Dyrektor Marketingu w Grupie CEDC.
Nadesłał:
Joanna Kalicka
|
Komentarze (0)