Motoryzacja » Samochody
Passat CC - wnętrze : ergonomia i detale
Zobacz więcej zdjęć » |
W tym czterodrzwiowym coupé Volkswagen doprowadził komfort podróżowania i obsługi do doskonałości. Passat CC jest pierwszym Volkswagenem, w którym zastosowano nowy układ sterowania klimatyzacją, niezwykle logiczny i przejrzysty.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oferty sprzedaży Volkswagena Passata CC i innych modeli znajdziesz na: https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/samochody/volkswagen/
Kierowca i pasażer ustawiają temperaturę praktycznymi pokrętłami a wybrana wartość pokazywana jest na danym pokrętle. Funkcje klimatyzacji prezentowane są również na ekranie systemu audio.
Stylistyka kokpitu klasycznego Passata jest niezwykle sportowa, elegancka i wykonana z niezwykłą starannością. Te cechy, w nowej formie, charakteryzują także nowego coupé. Nową formę otrzymały - układ sterowania klimatyzacją, kierownica oraz tapicerka drzwi wraz z elementami dekoracyjnymi. Do wyboru są tutaj aplikacje z drewna i szczotkowanego aluminium. Listwy dekoracyjne w drzwiach nie tylko dobrze wyglądają: na życzenie ich kontur może być częścią nowego nastrojowego oświetlenia, wprowadzającego do wnętrza przytulną atmosferę w czasie nocnych podróży.
Kokpit
Specjalnie dla Passata CC zaprojektowane zostały nowe zegary. Nawiązują one do stylistyki zegarów Phaetona. Cyfry i oznaczenia nie są podświetlone na niebiesko, lecz świecą białym światłem. To samo dotyczy również wyświetlacza wielofunkcyjnego, który emituje także białe, zamiast tak, jak w innych modelach czerwone światło. Otoczone chromem czarne tarcze zegarów z białymi cyframi nie tylko prezentują się wyjątkowo, lecz także gwarantują optymalną czytelność.
Kierownice
Do wyboru są trzy sportowe skórzane kierownice. Wszystkie są trójramienne, z metalową aplikacją na dole. Zależnie od wersji, przy użyciu przycisków wielofunkcyjnych na kierownicy, można sterować komputerem pokładowym, systemami wspomagającymi kierowcę, systemem audio i telefonem. W pojazdach z automatyczną skrzynią biegów w okolicy dwóch poprzecznych ramion kierownicy umieszczone są przyciski zmiany biegów.
Radio i system nawigacji
Passat CC wyposażony jest, w zaprezentowaną po raz pierwszy w 2007 roku, nową generację systemu nawigacyjnego. Jego topowa wersja - RNS 510 posiada intuicyjnie obsługiwany ekran dotykowy oraz dysk twardy. W samochodach z układem ułatwiającym parkowanie „Rear Assist", podczas cofania na ekranie wyświetlany jest widok z kamery umieszczonej z tyłu w logo VW. Nowością jest także gniazdo multimedialne „Media-in". Pozwala ono na podłączenie do systemu audio Passata CC sprzętu takiego jak iPod, odtwarzacz MP3 lub DVD. Gniazdo USB znajduje się w schowku na rękawiczki. Podłączonym do niego odtwarzaczem można sterować przy użyciu przycisków radia lub systemu nawigacji a informacje o odtwarzanych utworach prezentowane są na wyświetlaczu konsoli środkowej.
Przednie fotele
Fotel kierowcy montowany seryjnie posiada elektryczną regulację w trzech płaszczyznach (na życzenie w sześciu płaszczyznach). Sportowe fotele przednie mogą być opcjonalnie wyposażone w klimatyzację, która oferuje aktywną wentylację siedziska i oparcia, znacznie zwiększając komfort podróży. Pracujące praktycznie bezszelestnie silniki wentylatorów wymieniają około 320 litrów powietrza na minutę. Klimatyzowane fotele są dostępne w połączeniu z tapicerką ze skóry i tkaniny.
Tylne fotele
Najwyższy komfort podczas długich podróży zapewniają także ukształtowane dwa pojedyncze siedzenia z tyłu samochodu. Mają one optymalnie wyprofilowane boki oparcia. Między tylnimi siedzeniami zamontowany jest podłokietnik i schowek z dwoma uchwytami na kubki.
Po opuszczeniu podłokietnika, dzięki otworowi między bagażnikiem o pojemności 535 litrów (wraz z wnęką koła zapasowego) a kabiną, można przewozić większe bagaże, na przykład narty. Opcjonalnie można zamówić Passata CC z asymetrycznie składanym oparciem tylnej kanapy (1/3 - 2/3).
Pasażerów siedzących z tyłu chroni przed słońcem elektrycznie opuszczana roleta na tylnej szybie. Opcjonalnie dostępne są także szyby (tylna i boczne z tyłu) pochłaniające 65 procent światła i ograniczające możliwość zaglądania do wnętrza samochodu.
Nadesłał:
promo
|
Komentarze (0)