Technologie » Telekomunikacja

Pojedynek tytanów: Apple iPhone 3G vs. BlackBerry Bold vs. Samsung Omnia

Pojedynek tytanów: Apple iPhone 3G vs. BlackBerry Bold vs. Samsung Omnia
Zobacz więcej zdjęć »
Na komórkowej najwyższej półce robi się coraz ciaśniej. Do walki o najbardziej wymagających klientów dołączył Apple ze swoim iPhone. Ale konkurencja nie ma zamiaru poddać się bez walki. BlackBerry i Samsung przygotowały urządzenia będące interesującymi alternatywami dla telefonu z jabłkiem w logo

Premiera iPhone zmieniła rynek drogich smartfonów. Producenci, zainteresowani dotąd jedynie poprawianiem parametrów (głównie rozdzielczości wbudowanych aparatów i szybkości przesyłania danych), zwrócili uwagę na ergonomię i design swoich komórek. Uwierzyli chyba też, że sprawna przeglądarka WWW staje się powoli obowiązkowym wyposażeniem w klasie premium. Ponad rok po premierze pierwszego telefonu Apple w szranki stają: druga generacja iPhone (model 3G, pierwszy oficjalnie dostępny w Polsce),BlackBerry Bold  oraz Samsung Omnia

Ergonomia

iPhone nadal pozostaje niedoścignionym wzorem w dziedzinie komfortu użytkowania. Każdy, najdrobniejszy element interfejsu urządzenia jest dokładnie przemyślany. Mimo braku sprzętowej klawiatury, pisanie SMSów nie sprawia większych problemów. Wyświetlacz telefonu Apple wyprzedza rozwiązania konkurencji o parę ładnych lat - jest (jednocześnie!) wyjątkowo trwały i bardzo czuły. Do sterowania iPhone nie trzeba mieć rysika.

Zdarzają się jednak sytuacje, w których - nawet najlepszy - ekran dotykowy musi oddać pola klawiaturze. Pisanie długich maili za pomocą przycisków Bolda będzie zdecydowanie wygodniejsze. To w końcu urządzenie stworzone z myślą o szybkim i prostym dostępie do poczty elektronicznej. Malutki trackballBlack Berry ułatwia poruszanie się po dobrze rozplanowanym menu urządzenia. Mógłby być tylko nieco bardziej precyzyjny.

W tej konkurencji Omnia wypada fatalnie. Wyposażona w mieszankę klasycznego interfejsu Windows Mobile i wyraźnie wzorowanej na iPhone nakładki Samsunga, jest po prostu wyjątkowo nieergonomiczna.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Neodruk - wizytówki,reklama
http://www.neodruk.za.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »