Motoryzacja » Samochody

Premiera Porsche Panamera w Chinach

Premiera Porsche Panamera w Chinach
Zobacz więcej zdjęć »
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, zaprezentuje publicznie nowe Porsche Panamera na targach Auto Shanghai 2009 w Chinach, które odbędą się w dniach 20 – 28 kwietnia.

Światowa premiera czterodrzwiowego Porsche Gran Turismo będzie miała miejsce podczas konferencji prasowej już 19 kwietnia. Na rynku Panamera pojawi się późnym latem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ten czterodrzwiowy samochód, jak żaden inny model z segmentu Premium, łączy w sobie cały szereg pozornie wykluczających się cech. Panamera jest tak sportowa, jak można spodziewać się po Porsche, a przy tym gwarantuje bardzo wysoki komfort jazdy.
Mimo zdecydowanie płaskiej sylwetki coupé w przestronnym wnętrzu mogą wygodnie podróżować cztery osoby, a bagażnik bez problemu pomieści ich bagaże.
Jednostki napędowe tego modelu mimo swojej dynamiki niezwykle efektywnie obchodzą się z paliwem.

Pod przednią maską pracują wyłącznie nowoczesne silniki w układzie „V" z sześcioma
i ośmioma cylindrami oraz bezpośrednim wtryskiem benzyny, o przedziale mocy od 300 do 500 KM. Wszystkie charakteryzują się doskonałą mocą i momentem obrotowym przy niskim zużyciu paliwa i niewielkiej emisji spalin. W momencie debiutu dostępny będzie silnik wolnossący V8 oraz V8 z doładowaniem.

Siły przenoszone są przez sześciobiegową skrzynię manualną lub nową skrzynię biegów PDK z siedmioma przełożeniami, dostępną jako opcja dla wszystkich modeli Panamera. Model z silniki Turbo wyposażony jest natomiast w skrzynię PDK seryjnie.
Dzięki tej przekładni Panamera może poruszać się jak typowo sportowy samochód lub jak komfortowa limuzyna. Na życzenie Porsche oferuje dla swojego modelu Gran Turismo pakiet Sport Chrono, który zmienia charakterystykę silnika i skrzyni biegów na jeszcze bardziej sportową i uwalnia dynamiczne rezerwy tkwiące w Panamerze.

W przypadku silników wolnossących V6 i V8 siła napędowa przenoszona jest seryjnie na tylne koła. Najmocniejszy model z turbodoładowanym silnikiem dysponuje natomiast napędem na wszystkie koła.

Obok stalowego zawieszenia o sportowo - komfortowym dostrojeniu ze zmienną siłą tłumienia Panamera może być na życzenie wyposażona w całkowicie nowe, adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z zasobnikiem powietrza. Pozwala ono na szeroki zakres charakterystyk pracy z jeszcze bardziej udoskonalonym komfortem jazdy i ekstremalnie sportową dynamiką. Ponadto pneumatyczne zawieszenie w trybie sport - plus obniża nadwozie, co poprawia aerodynamikę i optymalizuje położenie punktu ciężkości Panamery, zwiększa bezpieczeństwo jazdy oraz obniża zużycie paliwa. Jako opcja Panamera może być wyposażona dodatkowo w Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), aktywnie kompensujące pochylenie boczne przy pokonywaniu zakrętów i jednocześnie poprawiające reakcję na polecenia kierowcy podczas jazdy na wprost na nierównej nawierzchni.  

Dzięki inteligentnej lekkiej konstrukcji z dokładnie wyliczonym zastosowaniem stali wysokiej wytrzymałości, metali lekkich takich jak aluminium i magnez oraz tworzywa sztucznego udało się doprowadzić masę Panamery do poziomu niskiego jak na tę klasę samochodów.
Ma to pozytywny wpływ nie tylko na zużycie paliwa, lecz również na dynamikę jazdy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

InfoMoto
http://infomoto.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »