Technologie » Internet

Pro-Creation trzeci rok z rzędu z Eureko

Właśnie zakończył się pierwszy – internetowy – etap prestiżowego konkursu skierowanego do polskich studentów „Eureko – Akademia Przyszłości”. Studenci walczą w nim o stypendium o wartości do 50 tys. euro oraz płatny staż.

Agencja interaktywna Pro-Creation już trzeci rok z rzędu zrealizowała projekt internetowy konkursu oraz wdrożyła technologie niezbędne do przeprowadzenia pierwszego etapu.

„Eureko – Akademia Przyszłości” (www.eureko-akademiaprzyszlosci.pl) to konkurs wiedzy o ekonomii i zarządzaniu skierowany do studentów państwowych i prywatnych szkół wyższych w Polsce. Europejska Grupa Ubezpieczeniowa Eureko w obecnym roku zorganizowała ten konkurs już po raz trzeci. Także po raz trzeci Grupa Eureko powierzyła wykonanie serwisu internetowego oraz obsługę technologiczną agencji interaktywnej Pro-Creation (www.pro-creation.pl).

W niedzielę 26 października, dokładnie o północy zakończył się pierwszy z czterech etapów konkursu. Polegał on na wyłonieniu grupy 150 najzdolniejszych studentów w drodze testu, który należało rozwiązać poprzez serwis internetowy. Z punktu widzenia agencji Pro-Creation, projekt „Eureko – Akademia Przyszłości”, wymagał przede wszystkim zaprojektowania i wdrożenia narzędzi technologicznych, które umożliwiały kilku tysiącom użytkowników dokonanie autoryzowanej rejestracji oraz przeprowadzenie na równych zasadach testów w pierwszym etapie konkursu. „Kluczowym zadaniem w warstwie technologicznej było opracowanie mechanizmów, które praktycznie wyeliminowały możliwości oszukiwania już na pierwszym etapie rywalizacji.” – podkreśla Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation.

I etap polegał na udzielaniu w określonym czasie odpowiedzi na losowo wybrane 60 spośród 800 pytań. Agencja wdrożyła narzędzia kontroli czasu rozwiązywania testów i zastosowała szyfrowanie przesyłanych odpowiedzi. Dodatkowo Pro-Creation wdrożyła skuteczny mechanizm losowego dobierania kolejności odpowiedzi w każdorazowo wyświetlanym w przeglądarce pytaniu. Poza warstwą technologiczną agencja zadbała także o wizualną stronę serwisu, tworząc dla tegorocznej edycji zupełnie nową kreację.

Konkurs „Eureko – Akademia Przyszłości” to jedna z inicjatyw promujących studentów z bogatą wiedzą. Główne nagrody to stypendium o wartości do 50 tys. euro oraz roczny, płatny staż w jednej ze spółek Grupy Ubezpieczeniowej. Serwis konkursu, znajdujący się pod adresem www.eureko-akademiaprzyszlosci.pl, pełni także funkcje informacyjne. Będzie można na nim śledzić przebieg kolejnych etapów konkursu.

Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia i Wilkinson Sword. Więcej na www.pro-creation.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Pro-Creation
http://www.pro-creation.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »