Firma » Reklama
Promocja konsumencka KAMIS w salonikach prasowych Kolportera
Promocja pod hasłem „Kolekcja dobrych smaków” będzie trwała trzy  miesiące – rozpocznie się 2 listopada 2011 r. i potrwa do końca stycznia  2012 r. (lub do wyczerpania zapasów).
W promocji bierze udział ponad 30 produktów KAMIS z trzech kategorii: przyprawy, musztardy oraz ketchupy, dostępnych w sklepach na terenie całej Polski. Na opakowaniach tych artykułów znajdują się specjalne kupony z punktami do wycięcia.
Mechanizm promocji jest bardzo prosty – wystarczy zbierać punkty z promocyjnych opakowań KAMIS, a po zebraniu określonej liczby punktów odebrać jedną z 50 000 gwarantowanych nagród.
– Klient, który uzbiera 15 punktów, będzie uprawniony do odebrania w 250 salonikach prasowych Kolportera deseczki Trays oraz pojemnika na mieszanki przypraw – mówi Wojciech Kowal, menadżer ds. promocji w Kolporterze. – Kolejne 15 punktów uprawni do odbioru pojemnika na przyprawy i pojemnika na zioła. Innymi słowy klienci, którzy zbiorą 30 punktów otrzymają od razu cały organizer.
Wykaz adresów saloników prasowych, w których odbędzie się promocja, znajduje się na stronie www.kamis.pl. O trwającym programie będą też przypominały specjalne plakaty rozwieszone w salonikach, biorących udział w promocji.
Biuro Prasowe Kolportera    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)