Firma » Biznes
Provident marka godna zaufania
Konsumenci, którzy wzięli udział w badaniu, wskazali Providenta jako firmę najbardziej godną zaufania w kategorii instytucje finansowe. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania klientów. Badania zostały przeprowadzone na próbie składającej się z 1000 respondentów z całej Polski.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rozpoznawalny brand
Badani, wskazując markę budzącą ich największe zaufanie, nie mieli żadnych podpowiedzi do wyboru,a ich typy były podawane „z pamięci”. Klienci docenili 130- letnią tradycję firmy oraz jej umowy, które są skonstruowane w prosty i jasny sposób. Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tytułu Dobra Marka 2013 i
bardzo dziękujemy wszystkim respondentom, którzy właśnie nas uznali za najbardziej godną zaufania firmę w kategorii instytucje finansowe. Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą – oferujemy pożyczki dostosowane do możliwości budżetu domowego klienta. W rozmowach z Klientami unikamy trudnych finansowych sformułowań. Przed podpisaniem umowy o pożyczkę zawsze dokładnie informujemy, jakie wiążą się z nią koszty. Cały czas pracujemy też nad samym produktem. Staramy się dostosowywać naszą ofertę do oczekiwań rynku. Dlatego też, kilka miesięcy temu, otworzyliśmy nasze progi dla niewielkich przedsiębiorców.- mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Marketingu, Członkiem Zarządu Provident Polska S.A.
Marki godne zaufania
Wśród tegorocznych laureatów konkursu Dobra Marka znalazły się takie firmy jak: Biedronka, Tesco, Kaufland, Pepsico Poland, L'Oreal, Lotos Oil Lewiatan Holding.Firma. Provident Polska otrzymał ten tytuł już po raz drugi, co potwierdza jego silną pozycję na rynku. Nie jest to jedyna nagroda jaką firma otrzymała drugi rok z rzędu. Provident pochwalić się może uzyskaniem po raz kolejny tytułu Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Top Employer.
Nadesłał:
MCConsultants
|
Komentarze (0)