Firma » Reklama

Rok 2009 w PPC

PPC – jeden z ciągle zyskujących na popularności działów reklamy internetowej… Co ważnego wydarzyło się w tym sektorze w ubiegłym roku? Jakie zmiany wprowadzono w PPC w 2009? Co z tego będzie miało istotny wpływ na rozwój PPC w 2010? Podsumowanie ostatnich 12 miesięcy przygotowała agencja Bluerank.

Dla menedżerów PPC rok 2009 był nie tyle rokiem wielkich rewolucji, co raczej udogodnień, usprawnień i szerszych możliwości...

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pojawiła się nowa wyszukiwarka - Bing, w której można (na wzór Adwords) realizować kampanie linków sponsorowanych. Reklamodawcy zyskali nową drogę dotarcia przede wszystkim do odbiorców z USA.

Zyskujący na popularności w Polsce Facebook sprawił, że reklama kontekstowa znacznie zwiększyła swój zasięg. Menedżerowie PPC coraz chętniej wykorzystują i tę przestrzeń w planowaniu działań promocyjnych.

Powstało kilka nowych sieci reklamowych, miedzy innymi: Spolecznosci.pl, adRakieta.pl, sieć reklamy video - CLIPnet.pl, sieć reklamy w grach flashowych - FlashAds.pl... Rok 2010 pokaże, które z nich odpowiadają rzeczywistemu zapotrzebowaniu rynku reklamowego.

Reklamodawcy zyskali możliwość umieszczania reklam w filmach na YouTube. Są to tzw. reklamy InVideo, publikowane na dole okna, w którym wyświetlany jest film.
Swoją premierę w 2009 r. miała nowa wersja panelu Adwords. Pojawiły się w nim między innymi nowe narzędzia i opcje, jak: Symulator Stawek Adwords, Google Insight for Search po polsku, narzędzie do tworzenia reklam graficznych, mierzenie tzw. konwersji po wyświetleniu... oraz wiele innych przydatnych funkcji.

Google udostępniło firmom gotowe pakiety słów kluczowych, przeznaczone do wykorzystania w kampaniach PPC realizowanych dla różnych branż.

To tylko niektóre z ubiegłorocznych udogodnień i zmian w PPC. Pełna treść podsumowania wraz z komentarzem znajduje się na stronie http://bluerank.blogspot.com/2010/01/rok-2009-w-dziale-ppc.html.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Bluerank - agencja search engine marketing
http://bluerank.blogspot.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »