Firma » Biznes
Ruszyła druga edycja konkursu Microsoft. A co z laureatami pierwszej?
Zobacz więcej zdjęć » |
Podczas konferencji Microsoft Technology Summit, która odbyła się 18 i 19 października 2011 firma Microsoft ogłosiła rozpoczęcie drugiej edycji konkursu „ Twoja fima, twoja szansa na sukces”. Finał pierwszej edycji tego wydarzenia odbył się w maju tego roku. Na podium stanęli autorzy trzech najlepszych projektów. Były to Cognitum Sp. z o.o. z projektem MediaMon- Monitoring Mediów Internetowych Online, GPC Sp. z o.o. z systemem Nioovo.com oferującym tworzenie, gromadzenie i zarządzanie wizytówkami, oraz BCM Logic z pakietem narzędzi do zarządzania ciągłością działania firmy. Wszyscy laureaci uzyskali wsparcie marketingowe i biznesowe Microsoft. Wszyscy zostali również partnerami Microsoft Biz Spark- co umożliwiło im korzystanie na zasadzie partnerstwa z najnowszych technologii i rozwiązań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Laureatem trzeciego miejsca został MediaMon- projekt firmy Cognitum Sp. z o. o. Serwis jest narzędziem do monitorowania mediów internetowych online. Oficjalny start systemu został ogłoszony w lipcu, a w październiku narzędzie prezentowane było na Microsoft Technology Summit, jako przykład udanego wdrożenia rozwiązania opartego na chmurze. System monitoruje w trybie ciągłym 120000 źródeł treści w Internecie w tym portale, wortale, fora, blogi i serwisy społecznościowe, dostarczając użytkownikom bieżące informacje na temat ich marek, produktów czy usług pojawiające się w Internecie. Narzędzia posiada moduły raportowania i analizy statystycznej oraz rozbudowany system powiadamiania.
Nioovo- zdobywca drugiego miejsca to uniwersalny system do zarządzania wizytówkami. Dzięki platformie możliwe jest tworzenie wizytówek, ich gromadzenie oraz zarządzanie. System zintegrowany jest z programami pocztowymi oraz kontaktami w telefonach komórkowych. Ze względu na fakt, że wizytówki przechowywane są w systemie Nioovo możliwe jest (np. w przypadku utraty telefonu lub zmiany komputera) łatwe odtworzenie kontaktów. Znacznie ułatwione jest również wykonywanie aktualizacji danych kontaktowych. Aktualnie serwis obsługuje 2786 użytkowników Business Premium i zapewne kilka razy więcej użytkowników z darmowymi kontami z całego świata.
Firma BCMLogic- zwycięzca konkursu, uczestniczyła w światowej konferencji partnerów Microsoft. Rozwiązanie zostało również zaprezentowane w części Solution Innovation Center. Obecnie platforma oferuje kompleksowy zestaw narzędzi do skutecznego zarządzania incydentami w firmie:
· BCMLogic Continuity Planner do planowania zachowania ciągłości działania
· BMCLogic Bussines Availability- zestaw paneli prezentujących dostępność infrastruktury
· BMCLogic Anywhere- zarządzanie ciągłością biznesową i dostępnością zasobów
· BMCLogic Notify- narzędzie do powiadamiania o incydentach Pierwszy etap drugiej edycji konkursu trwa do 30 grudnia 2011. W tym czasie należy zgłosić do Microsoft swój projekt konkursowy z uwzględnieniem idei rozwiązania, potencjału biznesowego oraz opisu architektury na jakiej aplikacja będzie oparta. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w maju 2012, a nagrodą dla laureatów oprócz wsparcia biznesowego i marketingowego będą gratyfikacje pieniężne.
Komentarze (0)