Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

SEPHORA ŚWIĘTUJE DRUGIE URODZINY BLOGMAKIJAZ.PL

SEPHORA ŚWIĘTUJE DRUGIE URODZINY BLOGMAKIJAZ.PL
Zobacz więcej zdjęć »
W dniach 15-29 października 2012 r. z okazji drugich urodzin bloga bezpłatne makijaże w wybranych perfumeriach Sephora w całej Polsce, a do nich płyta DVD z wybranymi lekcjami makijażu z blogmakijaz.pl w prezencie.

W dniach 15-29 października 2012 roku Sephora, lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, świętuje drugie urodziny swojego profesjonalnego videobloga blogmakijaz.pl poświęconego makijażowi. Z tej okazji przez dwa ostatnie tygodnie października, w wybranych perfumeriach sieci w całej Polsce[1] (m.in. w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku i Wrocławiu), wizażystki Sephora wykonywać będą bezpłatne makijaże. Klientki, które z nich skorzystają, otrzymają także płytę DVD z wybranymi filmami instruktażowymi z blogmakijaz.pl oraz będą mogły skorzystać z promocji na zakup akcesoriów do makijażu marki Sephora – kupując dwa produkty, trzeci otrzymają w prezencie. Dla fanów blogmakijaz.pl przygotowano także dodatkową atrakcję. W konkursie, który zostanie zorganizowany na profilu perfumerii Sephora na portalu Facebook, będzie można wygrać udział w spotkaniu z blogerami, które w listopadzie odbędzie się w perfumerii Sephora w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.

 

Blogmakijaz.pl został stworzony przez Sephora dwa lata temu, aby uświadomić i pokazać kobietom, jak łatwo i efektownie mogą się zmienić dzięki makijażowi – wystarczy tylko wiedzieć jak. Właśnie dlatego blogmakijaz.pl, który jest dostępny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, jest prowadzony przez najlepsze wizażystki Sephora. W krótkich filmikach pokazują one krok po kroku jak się malować i zaadaptować trendy do indywidualnych potrzeb, a także prezentują sztuczki oraz sprawdzone przez siebie produkty.

Blogmakijaz.pl powstał z myślą o współczesnych kobietach – aktywnych, realizujących swe pasje, a przez to często zabieganych. Choć pragną być piękne i zadbane, to bywa, że nie znajdują czasu na nieustanne śledzenie trendów czy chodzenie na kursy makijażu. I tu z pomocą przychodzi im blogmakijaz.pl. W stworzonym przez nas serwisie można znaleźć porady przeznaczone zarówno dla kobiet początkujących w sztuce makijażu, na przykład pragnących nauczyć się tuszować niedoskonałości czy wykonać klasyczny makijaż nude, jak i dla bardziej zaawansowanych, które z uwagą śledzą trendy, i są gotowe do wypróbowania na sobie najbardziej zaawansowanych technik makijażowych. Naszym celem jest pokazanie, że makijaż to fantastyczna zabawa i świetny sposób na wyrażenie swojej indywidualności” – powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska.

Od momentu powstania blog zanotował pięć milionów odsłon, a prawie pół miliona Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu. Blogerki cyklicznie spotykają się z klientkami „na żywo” podczas imprez „Make up w wielkim mieście”, udzielając indywidualnych konsultacji makijażowych. W spotkaniach wzięły udział także gwiazdy znane z ekranów kinowych i telewizyjnych. Na żywo blogerki można spotkać także w perfumeriach Sephora, gdzie na co dzień pracują.

„Z radością obserwuję, że kobiety w Polsce malują się coraz lepiej, a zarazem bardziej odważnie. Potrafią coraz lepiej dobrać podkład do swojej karnacji, odważniej sięgają po róż i kosmetyki rozświetlające, bardziej interesują się trendami i tym jak je umiejętnie dopasować do swojej urody. Nie stronią także od mocnych akcentów, takich jak wyrazista kreska lub intensywny kolor na ustach. Bardzo mnie to cieszy i mam nadzieję, że ta zmiana w podejściu Polek do makijażu to także zasługa naszego serwisu” – powiedziała Anna Galińska, główna blogerka blogmakijaz.pl.

Wszystkie makijażystki Sephora to pasjonatki makijażu, a blogerki serwisu blogmakijaz.pl to najlepsze spośród nich. Opiekę nad nimi sprawuje Sergiusz Osmański, guru makijażu w Polsce oraz dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska. Blogerki uczestniczą w unikalnych programach szkoleniowych, takich jak na przykład Sephora University, czyli najnowszym, zaawansowanym projekcie stworzonym specjalnie dla wizażystów sieci Sephora. Wiedzę i kompetencje makijażystek Sephora docenia świat mody zapraszając je do udziału w pokazach. Do występów na wybiegu przygotowywały one modelki takich marek jak La Mania, Teresa Rosati czy Simple.

Aby umówić się na bezpłatny makijaż należy skontaktować się z wybraną perfumerią Sephora. Lista perfumerii, w których wykonywane będą makijaże oraz ich dane teleadresowe, będą dostępne od 9 października 2012 r. na stronie:            http://www.sephora.pl/pl/cid30091/%C3%A5%C2%9Awia%C2%99tuj-nami.html.


Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie,
w tym 91 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 51% udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres styczeń-czerwiec 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands oraz certyfikatu Quality International, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog blogmakijaz.pl, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła pierwsze miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl



[1] Pełna lista perfumerii Sephora, w których wykonywane będą makijaże, będzie dostępna od 9 października 2012 r. na stronie: http://www.sephora.pl/pl/cid30091/%C3%A5%C2%9Awia%C2%99tuj-nami.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »