Technologie » Komputery
Sieć digital signage interaktywna i w HD
Zobacz więcej zdjęć » |
Odtwarzacze umożliwiają zbudowanie interaktywnej i obsługującej rozdzielczość High Definition sieci digital signage (systemu dystrybucji multimedialnej treści połączonych w sieć, centralnie i zdalnie zarządzanych wyświetlaczy), złożonej z nawet tysięcy cyfrowych ekranów. Działający w oparciu o SMP-WEBPLUS i SMP-WEBPLUS-T firmy Cayin Technology system jest centralnie i zdalnie zarządzany i oferuje duże możliwości konfiguracji multimedialnej zawartości.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dzięki nowym odtwarzaczom digital signage można równocześnie, na wszystkich podpiętych cyfrowych ekranach, zaprezentować pliki HD, animacje Flash, HTML, zdjęcia JPG, tekst i streaming plików wideo (dwóch jednocześnie). Co istotne w przypadku urządzeń działających bez przerwy w nieprzychylnej sprzętowi IT przestrzeni publicznej, posiadają funkcję odzyskiwania systemu oraz rozwiązania automatyzujące ich pracę. Odtwarzacze same wyświetlają treści według wcześniej zaprogramowanego schematu, automatycznie wykrywają sieci, dokonują zmiany zawartości po jej uaktualnieniu na serwerze i zdalnie aktualizują oprogramowanie.
Za pomocą Cayin SMP-WEBPLUS-T można stworzyć interaktywne środowisko, nakładając na podłączony do odtwarzacza ekran, panel dotykowy. Urządzenie współpracuje z większością paneli dotykowych dostępnych na rynku producentów (m.in. Tyco Electronics, Lumio, NextWindow). Z kolei Cayin SMP-WEBPLUS (o oznaczeniu LB500) różni się od modelu „T” i poprzednika (LB300) mniejszymi, kompaktowymi rozmiarami, które ułatwiają jego montaż. Urządzenie wyposażone jest w wejście DVI-D, dzięki czemu materiały wideo, czy zdjęcia dostarczane z odtwarzacza, wyświetlają się na wielu ekranach błyskawicznie i bez straty jakości. Co więcej, nowy Cayin obsługuje sieć bezprzewodową (802.11b/g), umożliwiając zdalne zarządzanie jego zawartości za pośrednictwem WiFi.
„Interaktywność zwiększa zainteresowanie klientów cyfrowymi ekranami, angażuje przechodnia i pobudza go do działania, co przekłada się na większą skuteczność przekazu,” - powiedział Michał Rędziak, kierownik ds. systemów audiowizualnych w Veracomp SA. „Nowe odtwarzacze zostały zaprojektowane ze względu na rosnące zainteresowanie systemami digital signage ze strony reklamodawców i oczekiwaniem przez klientów większej interaktywności. Jak pokazują najnowsze badania w 2009 r. przychody z reklamy za pomocą nośników DS. będą stanowiły 0,5 proc. całego rynku reklamy, a w 2012 roku udział ten przekroczy 2 proc”.
Odtwarzacze z serii SMP-WEBPLUS, dzięki obsłudze wszystkich popularnych języków programistycznych (np. Flash, DHTML, CSS, etc), gwarantują dużą swobodę w tworzeniu multimedialnych treści. Urządzenie przeznaczone są do prezentowania zaawansowanych multimediów oraz interaktywnych aplikacji. Odtwarzacze mają otwartą strukturę i tworzą skalowalną platformę do łatwej integracji. Mogą pracować zarówno, pojedynczo połączone w sieć i zarządzane poprzez Internet, jak i podłączone do serwera w istniejącej infrastrukturze sieciowej przedsiębiorstwa.
Digital signage to sieć cyfrowych ekranów centralnie i zdalnie zarządzanych. Za ich pomocą można rozpowszechniać równocześnie treści promocyjne, rozrywkowe, czy informacyjne, by przykuć uwagę klientów. W Veracomp dostępne są wszystkie niezbędne elementy systemu. Ekrany LCD (public display NEC i SHARP, LCD MAG), projektory (Optoma, SHARP) lub cylindryczne ekrany LED 360 stopni (DynaScan). Ponadto dedykowane do digital signage odtwarzacze i serwery wraz z oprogramowaniem do zarządzania treścią (Cayin Technology) oraz niezbędne akcesoria (jak np. splittery, przełączniki i matriksy ATEN). Funkcjonalność DS. mogą wzbogacić systemy montażowe (Edbak, Ergotron), urządzenia do przetwarzania i dystrybucji przekazów multimedialnych (Kramer Electronics), głośniki emitujące dźwięk kierunkowy (Panphonics) oraz folia do tylnej projekcji Vikuiti (3M).
Komentarze (0)