Dom » Budownictwo
Sieć KRISHOME liczy zyski

Tendencje rynkowe
Branża stolarki  okiennej przeżywa rewolucję internetową. Dziś, według badań, aż 69,6 %  inwestorów do 39 roku życia – informacji o szeroko rozumianych  materiałach budowlanych szuka w internecie. Równie ważnym źródłem  informacji są eksperci w salonie sprzedaży. Dziś inwestor stawia na  zakup scentralizowany – coraz częściej decyzję o zakupie okien, bram,  drzwi i osłon podejmując w jednym miejscu. – Obserwujemy dynamikę  wzrostu udziału zamówień kompletu stolarki. Rok do roku notujemy ponad  30-procentowy wzrost. Polacy chcą kompleksowej obsługi i cieszy nas, że  możemy ten sektor tak dynamicznie współtworzyć – komentuje Radosław  Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.
Rozwój sieci
Liczba  aktywnych kooperantów KRISHOME wciąż rośnie. Od 2018 roku, kiedy firma  KRISPOL oficjalnie  ogłosiła nowy projekt, sieć zanotowała 40 procentowy  wzrost. – Liczby są ważne, ale dla nas bardziej istotne jest to, że  dołączający do sieci KRISHOME to wyjadacze lokalnych rynków, firmy z  doświadczeniem i zaufaniem budowanym wśród klientów w danym rejonie od  wielu lat, czasem już nawet pokoleń. To pokazuje, że spójną koncepcję i  naszą wizję marketingową rekomendują ludzie, którzy o biznesie mogą  wiele powiedzieć, to jest nasz powód do dumy i świetne środowisko do  wspólnego synergicznego rozwoju – dodaje Radosław Gibki.
 Jeden z  flagowych salonów – Megabud z Gdańska z powodzeniem odnosi sukcesy na  lokalnym rynku. – Nie wystarczy dobry produkt, dziś na proces sprzedaży i  obsługi klienta trzeba spojrzeć szerzej. Naszym priorytetem jest  dostarczyć inwestorowi, jak najwięcej informacji. Chcemy, by kupując w  salonie Megabud klienci byli świadomi czego oczekują od swojej  inwestycji i ich potrzeby zostały zaspokojone – od wstępnej rozmowy z  doradcą techniczno-handlowym, po prawidłowy montaż na budowie, każdy  etap ma kluczowe znaczenie. W mojej opinii to właśnie takie podejście  daje stabilizację biznesową i  efektywność – Michał Michnowicz –  właściciel salonu z Gdańska. Właściciele salonu Prestige House w  Grabówce pod Białymstokiem dodają, że sporą wagę odgrywa również  wsparcie w postaci szkoleń, które zapewnia producent – Możliwość stałego  rozwoju – zarówno kompetencji naszych montażystów, jak i zespołu  handlowego, to ważny element strategii budowania pozycji lidera, ale też  eksperta na lokalnym rynku – komentuje Rafał Siwy. Paulina Witkowska  właścicielka salonu WW Okna dodaje również, że dla inwestorów atutem  jest elastyczność i komplementarność oferty. – Elastyczność ofertowa,  ściślej możliwość łączenia w obrębie jednego zlecenia różnych rozwiązań z  zakresu stolarki, pozwala nam przygotowywać konkurencyjne oferty, na  które tak liczą budujący.
Plany na przyszłość
Firma  KRISPOL zapowiada, że koncept będzie nieustannie się rozwijał. Już w  najbliższym miesiącu na mapie pojawią się kolejne pomarańczowe punkty. –  Nasz salon dołączył do sieci jako jeden z pierwszych i z perspektywy  czasu uważamy, że była to świetna decyzja. Kompetencje i doświadczenie w  połączeniu z świetnie prowadzonymi działaniami promocyjnymi, w których  wspiera nas producent, zaowocowały satysfakcjonującymi wynikami –  rekomenduje Waldemar Krysiński, właściciel salonu KRISTECH z  Inowrocławia. 
Zobacz film promujący sieć salonów KRISHOME: https://www.youtube.com/watch?v=yveA3wo98EQ&t=1s   
 
KRISPOL
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)