Gospodarka » Żywność
Smak trufli marki Vobro doceniany na całym świecie
Polskie wyroby cukiernicze cieszą się sławą na całym świecie. Marka Vobro to jeden z przykładów potwierdzających tendencję. Bombonierki trafiają tu na rynek amerykański, europejski, azjatycki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szczęście połączone z luksusowym smakiem
Trufle dekorowane to najlepszy prezent cukierniczy. Idealny na komunię, Dzień Matki i Ojca, osobiste okazje, Walentynki, klasyczne święta. Jakościowa czekolada udekorowana także jej białą wersją, przełożona galaretką lub karmelowym nadzieniem to dawka energetycznej przyjemności, trudnej do odmówienia. Prawdziwe produkty czekoladowe, a do takich zalicza się seria Vobro gwarantują dopływ endorfin, czyli hormonów szczęścia stanowiących o pozytywnym rozpoczęciu dnia. Trufla czekoladowa to ponadto hipnotyzujący afrodyzjak, używany podczas spotkania z ukochaną osobą od niepamiętnych czasów.
Mistrzowska trufla
Nie każdy cukiernik potrafi wyczuć trufle. Perfekcyjna pralinka charakteryzuje się oryginalnym kształtem, ręcznie opracowanymi wzorami, wysokim nasyceniem nadzienia, słodkim zapachem- zachęcającym do delektowania cukierniczego tworu. Koniecznie powoli i w wielkim skupieniu.
Trzy smaki prowadzące do euforii smaku
Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro posiadają w ofercie trzy rodzaje produktu. Funkcjonalnie zapakowane trufle o klasycznym czekoladowym smaku (trufle dekorowane), wypełnione karmelem (Caramelli) lub galaretką pomarańczową (FruttiVo Orange) o masie 230 g. Ładny pojemnik umożliwia zastosowanie cukierków jako atrakcyjnego deseru, dedykowanemu wytrawnym podniebieniom. Czekolada rozpływa się w ustach, a smak trufli zmienia się dynamicznie, przechodząc raz po nadzieniu, a innym razem po polewie, łącząc się ostatecznie w majstersztyk cukierniczy.
Smak pochodzący z miłości
Zakłady Vobro importują czekoladę naturalną wprost z Wybrzeża Kości Słoniowej, wykorzystując później jej potencjał w chronionych tajemnicą recepturach, wywodzących się z ponad dwudziestoletniego stażu badawczego. Dziesięć milionów sprzedanych opakowań bombonierek rocznie to wynik nieprzypadkowy. Mówi o jednym. „Kochamy świat wyrobów czekoladowych i na co dzień wkładamy serce do ich smaku. Zawsze proponujemy nasze pralinki jako prezent, przekazujący najgłębsze emocje. My nie rywalizujemy z innymi zakładami. Stworzyliśmy wartość unikalną, niemożliwą do podrobienia” – mówi Marcin Drumiński, dyrektor wykonawczy w VOBRO.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
atom
|
Komentarze (0)