Technologie » Internet
TRO MEDIA kupiła Domenomania.pl
- Obiecałem inwestorom dobrą inwestycję w firmę hostingową i rejestratora domen. Udało się. Wartość TRO MEDIA po przejęciu zmieniła się diametralnie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Domenomania.pl to spółka o podobnej do naszej wielkości, rozpoznawalnej marce, ze stabilną bazą klientów i klarowną przyszłością - podkreśla Marcin Misztal. Po trzech kwartałach 2010 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1,85 mln zł Domenomania.pl wypracowała 490 tys. zł zysku netto (wstępne dane). Dla porównania z szacunkowych danych wynika, że sprzedaż TRO MEDIA w analogicznym okresie wyniosła 2,6 mln zł.
Sprzedającym Domenomania.pl był prezes TRO MEDIA Marcin Misztal. - To była dosyć skomplikowana operacja. Miałem prawo pierwokupu Domenomania.pl od byłych wspólników i z tego prawa skorzystałem. Spółka wymagała restrukturyzacji, którą przeprowadziłem. Następnie odsprzedałem ją do TRO MEDIA za tę samą kwotę jaką zainwestowałem: 400 tys. zł - tłumaczy.
Marka Domenomania.pl istnieje od 2004 r. Głównym odbiorcą usług spółki są małe i średnie przedsiębiorstwa oraz coraz liczniejsza grupa klientów indywidualnych.
Stabilny wzrost firmy potwierdza stale powiększająca się liczba abonentów. Z usług firmy skorzystało już kilkanaście tysięcy klientów. Ofertę Domenomania.pl uzupełniają usługi związane z kreacją serwisów internetowych, pozycjonowaniem stron internetowych i szereg usług dodatkowych takich jak usługi administracyjne, programistyczne, czy serwery dedykowane. Wysoką jakość świadczonych usług potwierdza współpraca z jednostkami administracji publicznej, instytucjami i koncernami.
Zakup spółki Domenomania.pl to kolejny krok w realizacji celów strategii spółki przedstawionej w dokumencie informacyjnym. Oprócz Domenomania.pl w ciągu ostatniego miesiąca TRO MEDIA przejęła po 70% udziałów w trzech innych projektach: Nastek.pl, Kinomaniak.pl i Cscenter.pl.
TRO MEDIA SA jest spółką z segmentu nowych technologii - jej działalność opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów:
Działalność portali internetowych - skupiona jest na budowaniu grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych (zarówno poprzez tworzenie nowych, rozbudowę dotychczasowych, jak i akwizycję).
Zarządzanie powierzchnią reklamową - firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych w mediach elektronicznych. Za pośrednictwem swoich jak i zewnętrznych serwisów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług.
Działalność inwestycyjna - spółka buduje pozycję na rynku gromadząc w swoim portfelu różne portale tematyczne, część z nich tworzy od podstaw, inne pozyskuje w drodze zakupu.
Komentarze (0)