Technologie » Internet

TRO MEDIA kupiła Domenomania.pl

Za 400 tys. zł TRO MEDIA przejęła 100% udziałów w spółce Domenomania.pl. Serwis Domenomania.pl to jeden z największych dostawców usług hostingowych i rejestratorów domen w kraju.

- Obiecałem inwestorom dobrą inwestycję w firmę hostingową i rejestratora domen. Udało się. Wartość TRO MEDIA po przejęciu zmieniła się diametralnie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Domenomania.pl to spółka o podobnej do naszej wielkości, rozpoznawalnej marce, ze stabilną bazą klientów i klarowną przyszłością - podkreśla Marcin Misztal. Po trzech kwartałach 2010 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 1,85 mln zł Domenomania.pl wypracowała 490 tys. zł zysku netto (wstępne dane). Dla porównania z szacunkowych danych wynika, że sprzedaż TRO MEDIA w analogicznym okresie wyniosła 2,6 mln zł.

Sprzedającym Domenomania.pl był prezes TRO MEDIA Marcin Misztal. - To była dosyć skomplikowana operacja. Miałem prawo pierwokupu Domenomania.pl od byłych wspólników i z tego prawa skorzystałem. Spółka wymagała restrukturyzacji, którą przeprowadziłem. Następnie odsprzedałem ją do TRO MEDIA za tę samą kwotę jaką zainwestowałem: 400 tys. zł - tłumaczy.

Marka Domenomania.pl istnieje od 2004 r. Głównym odbiorcą usług spółki są małe i średnie przedsiębiorstwa oraz coraz liczniejsza grupa klientów indywidualnych.
Stabilny wzrost firmy potwierdza stale powiększająca się liczba abonentów. Z usług firmy skorzystało już kilkanaście tysięcy klientów. Ofertę Domenomania.pl uzupełniają usługi związane z kreacją serwisów internetowych, pozycjonowaniem stron internetowych i szereg usług dodatkowych takich jak usługi administracyjne, programistyczne, czy serwery dedykowane. Wysoką jakość świadczonych usług potwierdza współpraca z jednostkami administracji publicznej, instytucjami i koncernami.
Zakup spółki Domenomania.pl to kolejny krok w realizacji celów strategii spółki przedstawionej w dokumencie informacyjnym. Oprócz Domenomania.pl w ciągu ostatniego miesiąca TRO MEDIA przejęła po 70% udziałów w trzech innych projektach: Nastek.pl, Kinomaniak.pl i Cscenter.pl.

TRO MEDIA SA jest spółką z segmentu nowych technologii - jej działalność opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów:

Działalność portali internetowych - skupiona jest na budowaniu grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych (zarówno poprzez tworzenie nowych, rozbudowę dotychczasowych, jak i akwizycję).

Zarządzanie powierzchnią reklamową - firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych w mediach elektronicznych. Za pośrednictwem swoich jak i zewnętrznych serwisów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług.

Działalność inwestycyjna - spółka buduje pozycję na rynku gromadząc w swoim portfelu różne portale tematyczne, część z nich tworzy od podstaw, inne pozyskuje w drodze zakupu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TRO MEDIA
http://tro.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »