Gospodarka » Żywność

Vegeta Superbrandem po raz trzeci w Polsce

Vegeta Superbrandem po raz trzeci w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Już po raz trzeci w Polsce marka Vegeta otrzymała tytuł Superbrand. Mimo upływu kilkudziesięciu lat od wyprodukowania pierwszej torebki tej przyprawy, jej popularność wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie.

Siłę i reputację marki Vegeta w naszym kraju docenili już po raz trzeci eksperci zasiadający w Radzie Marek polskiej edycji konkursu Superbrands, nadając jej tytuł Superbrand Polska 2009. Poprzednie tytuły Superbrand Polska marka ta zdobyła w latach 2004 i 2005. Vegeta była nagradzana statuetką Superbrand również w innych krajach Europy, m.in. w Chorwacji, na Węgrzech, w Rosji i na Słowacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Tytuł Superbrand potwierdza, że marka Vegeta pomimo swoich 50 lat jest wciąż młoda pod względem wizerunkowym i niezmiernie popularna zarówno w Polsce, jak również w Europie” – powiedziała Vlatka Grebiennik, Brand Manager marki Vegeta Podravka Polska. „Tytuł ten traktujemy również jako uznanie dla naszych działań marketingowych, dzięki którym Vegeta stała się symbolem brandingu”.  
 
Vegeta to najbardziej znana marka przypraw uniwersalnych w Polsce, a zarazem produkt umożliwiający kreatywność i samorealizację w kuchni, w tym ciągłe odkrywanie nowych smaków oraz inspirujących pomysłów kulinarnych. „Sercem” przyprawy jest tzw. przedmieszanka, gwarantująca niezmiennie najwyższą jakość produktu i sprowadzana każdorazowo z rodzimej Chorwacji. Na ojczystym rynku Vegeta pojawiła się w sprzedaży w 1959 roku i w krótkim czasie stała się wizytówką Podravki. W Polsce dostępna jest od ponad 28 lat, a jej nazwa stała się synonimem przyprawy uniwersalnej do potraw. Obecnie Vegeta sprzedawana jest w ponad 30 krajach na całym świecie. W asortymencie marki można znaleźć Vegetę standard, linię Veget smakowych oraz linię przypraw specjalistycznych – Vegeta Mix. 

Międzynarodowa organizacja Superbrands działa już od 14 lat i jest obecna w ponad 80 krajach. Jej celem jest promocja sukcesu najsilniejszych marek w danym kraju. Ich wyboru dokonuje niezależna Rada Marek, w której zasiadają eksperci z dziedziny marketingu, reklamy i brandingu. Każdy członek Rady jest niekwestionowanym specjalistą w swojej dziedzinie, co gwarantuje wiarygodność tytułu Superbrand.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »