Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Wkrótce rozstrzygnięcie Konkursu Wrocławski Indeks
O indeksy wrocławskich uczelni przyszli studenci biją się od 19 kwietnia. - W tegorocznej, czwartej już edycji, odnotowaliśmy rekordowe zainteresowanie - mówi Michał Kuzborski z agencji Lama Media, organizatora Konkursu Wrocławski Indeks - Obecnie o indeksy walczy już 4 tys. osób.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Porównując z zeszłym rokiem, to prawie dwa razy tyle uczestników. Jeszcze bardziej imponujące są statystyki dotyczące odsłon oficjalnego serwisu konkursu. - Liczba osób, które odwiedziły wirtualną platformę Wrocławskiego Indeksu, wyniosła w tym roku 35 tys. - wylicza Michał Kuzborski. - To doskonały wynik , w zestawieniu z poprzednią edycją, gdy odnotowaliśmy 9 tys. unikalnych użytkowników serwisu.
W tym roku rekordowa jest także liczba uczelni, które oferują swoje indeksy, a także książki i stypendia. Przyszli studenci mogą wybierać spośród szesnastu szkół wyższych. Oznacza to, iż swój udział w tegorocznej edycji zgłosiły niemalże wszystkie, zarówno państwowe, jak i prywatne, uczelnie we Wrocławiu. Aby wziąć udział w konkursie, należy zalogować się na oficjalnym serwisie konkurs.terazwroclaw.pl i odpowiedzieć online na pytania organizatorów. W części pierwszej dotyczą one Wrocławia. Uzyskanie minimum 15 punktów jest warunkiem przejścia do części drugiej, w której uczestnicy udzielają odpowiedzi na pytania ze ścieżki tematycznej wybranej przez siebie uczelni.
Regulamin, a także bieżące informacje znajdują się na stronie internetowej konkursu konkurs.terazwroclaw.pl. Ponadto, w tym roku organizatorzy powołali na Facebooku profil Wrocławskiego Indeksu. Fanpage na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie okazał się przebojem - ponad pół tysiąca fanów codziennie otrzymuje w ten sposób najświeższe doniesienia związane z konkursem. Facebook to nie jedyna nowość tegorocznej edycji. Po raz pierwszy w historii Wrocławskiego Indeksu organizatorzy postanowili nagrodzić internautów, polecających konkurs innym osobom. Uczestnicy, którzy zachęcili ich największą liczbę i w ten sposób zdobyli najwięcej punktów, otrzymali prezenty - atrakcyjne gadżety ufundowane przez Biuro Promocji Miasta. Powstał też pierwszy materiał filmowy, w którym laureaci poprzedniej edycji dzielą się swoimi wrażeniami z pierwszego roku studiowania we Wrocławiu. Film obejrzeć można na serwisie konkurs.terazwroclaw.pl.
Informacje o Lama Media
Agencja interaktywna Lama Media zajmuje się przygotowywaniem zróżnicowanych kreacji internetowych. Jest także właścicielem, pomysłodawcą i realizatorem jednego z największych polskich portali studenckich - studente.pl (dawniej e-lama.pl). Agencja oferuje kompleksowe usługi - od projektowania i realizacji stron WWW dla biznesu i instytucji publicznych, poprzez systemy intranetowe, kampanie promocyjne i konkursy internetowe, po gry przeglądarkowe. Lama Media specjalizuje się w zaawansowanych usługach związanych z kompleksową obsługą serwisów internetowych (treść, grafika, animacja, film, koncepcja rozwoju). Obecnie firma zarządza kilkunastoma serwisami internetowym, przeprowadza także audyty internetowe oraz współorganizuje Akademię Dziennikarstwa Internetowego.
W portfolio agencji Lama Media znajdują się m.in. Urząd Miejski Wrocławia, Multikino, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Wrocławskie Centrum Badań EIT Plus, Cheminst Polska, Medicus, Centrum Sztuki Impart, Proximity Polska, Wyższa Szkoła Zarządzania „Edukacja".
W 2007 roku podczas Webstar Festival agencja Lama Media otrzymała nagrodę za portal e-lama.pl, który otrzymał tytuł najlepszej strony edukacyjnej 2007 roku.
Nadesłał:
Profitcomms
|
Komentarze (0)