Gospodarka » Przemysł
Wózki widłowe elektryczne - nowa seria Linde
Zobacz więcej zdjęć » |
Co ważne - użytkownicy otrzymują możliwość szerokiego wyboru wielu różnych wersji wózków widłowych. Wszystkie 8 kategorii udźwigowych 2-5 t dostępnych jest z wysokim nadwoziem ze środkiem ciężkości 600mm poprawiającym widoczność ponad ładunkiem oraz z niskim nadwoziem ze środkiem ciężkości 500mm dla niskich przejazdów, pracy z kontenerami, czy do zastosowań, w których operator często musi opuszczać pojazd. Klienci mają również wybór pomiędzy długim i kompaktowym nadwoziem dla wersji wysokich i niskich. Długie modele posiadają większy akumulator zapewniający dodatkowe rezerwy energii, lecz mogą również działać przy użyciu standardowych baterii. Modele kompaktowe są zalecane do pracy w ciasnych i wąskich przestrzeniach lub do mniej wymagających zastosowań. Dzięki niezwykłemu dwu-silnikowemu napędowi przedniemu wózki widłowe w tej kategorii mogą osiągnąć najwyższą wydajność. Dwa elektryczne silniki zasilają pojazd mocą 9 i 11.9 kW, dzięki czemu potrafi on szybko cofać oraz przyśpieszać do prędkości maksymalnej 20 km/h w możliwie najkrótszym czasie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kilka słów o firmie Linde
Linde Material Handling jest wiodącym producentem wózków widłowych w Europie. Duża część firm z różnych branż jest wierna czerwonym wózkom widłowyym posiadającym logo z białymi literami o charakterystycznym kształcie. Napęd hydrostatyczny jest sercem każdego spalinowego wózka widłowego Linde o mocy udźwigu nawet do 18 ton. Łatowść serwisowania, oszczędność zużycia paliwa, niezwykle dokładne właściwości jazdy to tylko niektóre właściwości wózków widłowych Linde. Choć sama zasada działania napędu hydrostatycznego do dziś pozostaje niezmieniona, inżynierowie w Linde MH wiele razy udoskonalali technologię tego napędu. Wraz z wprowadzeniem systemu hydrostatycznego Linde czwartej generacji, firma znacznie umacniła swoją pozycję lidera w branży transportu wewnętrznego oraz w dziedzinie rozwoju technologii. Dwa wolnoobrotowe silniki hydrauliczne zostały zintegrowane z kompaktową osią napędu. Zasilają one koła napędowe bezpośrednio, tzn. bez reduktorów przełożenia. Istniejąca wiedza i doświadczenie zawsze były postrzegane jako punkt wyjścia dla inżynierów Linde w ich poszukiwaniach wszelkich możliwych udoskonaleń jednostki napędowej i hydrauliki podnoszenia. Najlepszym tego przykładem są stadia rozwoju osi napędowej: niegdyś konieczna do właściwej pracy była prędkość 3500 obr/min, a dzisiejsze silniki niskoobrotowe działają zaledwie przy 170 obr/min. Tego rodzaju postęp wymaga dogłębnego zrozumienia tego systemu. Firma Linde rozwinęła to w najlepszy możliwy sposób - poprzez połączenie działu rozwoju pojazdów i technologii napędowych. Oznacza to, że klienci firmy mogą mieć pewność, że decydując się na wózki widłowe Linde, również w przyszłości będą otrzymywać rozwiązania technologiczne na najwyższym poziomie, a zarazem opłacalne. Główne części składnie napędu hydrostatycznego wózków widłowych Linde to pompa hydrostatyczna oraz dwa silniki napędowe kół.
Pierwszy wózek widłowy Linde z napędem hydrostatycznym został zaprezentowany ponad 50 lat temu podczas targów w Hanowerze, w 1960 r. Nikt się wtedy nie spodziewał, że maszyna z oznaczeniem modelu Hubtrac H3K stworzy podstawy pod historię sukcesu, która trwa do dziś oraz uczyni Wózki widłowe Linde liderem w branży.
Nadesłał:
kraskairena
|
Komentarze (0)