Technologie » Internet
3 miliony odwiedzin Okazje.info
Okazje.info wystartowały 5 listopada 2007 roku, gdy rynek porównywarek cen wydawał się zapełniony.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dziś Okazje.info współpracują z ponad 1700 sklepów, prezentując 7 mln ofert. W ciągu ostatniego roku oglądalność porównywarki wzrosła o 52 %, a w listopadzie 2010 odnotowano ponad 3 miliony wizyt.
Korzyści z rosnącej popularności serwisu odczuwają przede wszystkim współpracujące z porównywarką sklepy - strumień ruchu generowanego sklepom wzrósł w ciągu roku o 209%. A dzięki wprowadzonemu programowi SPO (Strategia Pozycjonowania Ofert) partnerzy Okazje.info zyskali większą elastyczność i lepszą kontrolę nad wyświetlającą się ofertą.
- Zmieniamy się, dostosowując serwis do potrzeb naszych klientów i użytkowników. To dla nich rozwijamy obecne i tworzymy nowe funkcjonalności, dążąc do maksymalizacji ich wygody i korzyści przy podejmowaniu decyzji zakupowych - mówi Piotr Broniarczyk, CEO Okazje.info.
Do końca 2010 roku Okazje.info planują na stałe wejść do czołówki polskich porównywarek, stając obok rynkowych liderów - Ceneo i Nokautu.
Komentarze (0)