Gospodarka » Żywność
7UP O SMAKU MOJITO Z MARKETINGOWYM WSPARCIEM
Zobacz więcej zdjęć » |
26 sierpnia br. ruszyły działania marketingowe wspierające limitowaną edycję napoju 7UP o smaku Mojito. Jest to pierwsza nowość marki 7UP w Polsce i jedyny napój gazowany wśród marek premium o smaku Mojito.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Wprowadzenie 7UP Mojito jest wspierane działaniami marketingowymi w wybranych punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS (Point of Sale). Powstała również strona internetowa www.7upmojito.pl dedykowana 7UP Mojito, na której konsumenci mogą znaleźć informacje o produkcie oraz miejscach, gdzie można go kupić. Ponadto nowy napój będzie wspierany reklamą na kanałach VOD. Za przygotowanie materiałów POS odpowiada Pink Pepper Media, dedykowaną stronę internetową opracowała agencja Digital One, adaptację spotu reklamowego przygotowało BBDO, a wsparcie PR zapewnia Questia.
7UP MOJITO – UNIKALNY SMAK ORZEŹWIENIA
7UP Mojito, dzięki wyjątkowej nucie limonki, mięty oraz 7UP, ma niepowtarzalny i niezwykle orzeźwiający smak. Od początku sierpnia br. nowy napój jest dostępny w sieciach handlowych: InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Carrefour, Netto oraz Kaufland, a od 25 sierpnia br. można go także kupić w sklepach Żabka i Freshmarket. Nowy produkt będzie dostępny na rynku do wyczerpania zapasów.
„7UP Mojito oferuje wspaniałe doznanie orzeźwienia w lekkim miksie, dlatego idealnie sprawdza się jako propozycja na upalne letni dni i wieczory. Limonka i mięta stanowią doskonałą bazę do letnich napojów. Pozostaje tylko decyzja, czy nowy 7UP Mojito pijemy z lodem, czy miksujemy go z dodatkami i tworzymy pyszne, wakacyjne koktajle” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.
Napój jest dostępny w jednolitrowym oraz dwulitrowym opakowaniu.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Komentarze (0)