Dom » Wnętrza
Amica nie zwalnia tempa w działaniach promocyjnych
Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży suszarek do ubrań, firma Amica w swojej ofercie dysponuje pełną kategorią urządzeń w segmencie „pralnictwo”, oferując również nowe, lepiej wyspecjalizowane pralki oraz pralko-suszarki. W działaniach komunikacyjnych podkreślone zostaje zaawansowanie technologiczne produktów, mnogość oferowanych funkcji, wpływających na jakość prania i suszenia ubrań oraz nasze zdrowie (pranie antyalergiczne). Zwraca się również uwagę na poczynione oszczędności, jeśli chodzi o czas, budżet, czy domową przestrzeń (w przypadku zdecydowania się na urządzenie typu dwa w jednym jakim jest pralko-suszarka).
Producent sprzętu AGD chce dotrzeć do konsumenta z informacją o swojej nowej ofercie w segmencie „pralnictwo” za pomocą różnorodnych kanałów. W telewizji pojawi się billboard sponsorski. Aktywność w internecie będzie widoczna m.in. na największych kanałach społecznościowych (You Tube, Facebook, Instagram). Aktualne treści dotyczące produktów będą obecne również na stronie domowej www.amica.pl (zakładka Produkty i Inspiracje). W sklepach pojawią się dedykowane materiały POSM.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Change i ASPE. Za zakup mediów (internet) odpowiada dom mediowy Value Media, zaś mediami społecznościowymi zajmuje się agencja Get more social. Komunikację PR prowadzi Monday PR.
CABP zorganizował CA Green Day dla klientów korporacyjnych
Cyfryzacja usług prawnych – jak zmienia się oblicze branży prawniczej
Czy w nowych inwestycjach projektowane są bardziej przystępne, kompaktowe mieszkania
Dylemat europejskich centrów danych: to nie tylko luka inwestycyjna w wysokości 100 mld EUR…
Komentarze (0)