Dom » Budownictwo
Benjamin Moore – więcej niż marka
Zobacz więcej zdjęć » |
Z początkiem marca br. rozpoczęła się kampania promocyjna marki Benjamin Moore Paints. Reklamy publikowane będą przez cały rok w magazynach wnętrzarskich: „Moje Mieszkanie", „Weranda" i „Tak Mieszkam". Zasadniczym celem kampanii jest wzrost rozpoznawalności i świadomości marki Benjamin Moore Paints wśród konsumentów, jak również umocnienie pozycji lidera w segmencie ekskluzywnych farb do dekoracji wnętrz. Głównym adresatem działań promocyjnych są mieszkańcy miast w wieku od 25 do 50 lat o wysokich dochodach. Doborem i zakupem mediów oraz graficzną kreacją reklam prasowych zajął się dział marketingu firmy B.M. Polska, wyłącznego dystrybutora produktów marki Benjamin Moore Paints.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przewodnie hasło kampanii „Your Life Style" odnosi się do oczekiwań grupy docelowej marki, zwracającej szczególną uwagę na jakość, oryginalność i nietuzinkowość wybieranych produktów. Prezentowane w prasie reklamy przedstawiają zdjęcia ciekawych stylistycznie wnętrz, na których jedyny barwny akcent stanowią ściany mieniące się kolorami z palety Benjamin Moore. Ponadto w reklamach pojawia się Betty Moore, fikcyjna postać z historii marki, która jest symbolem profesjonalnej obsługi klienta. Całość koncepcji podsumowuje hasło „Benjamin Moore Paints to więcej niż marka to Twój Styl Życia".
W wybranych tytułach wnętrzarskich publikowane będą różne wersje reklamy, ilustrujące bogactwo stylów i zestawień kolorystycznych w ofercie marki Benjamin Moore Paints. Przewodnie hasło kampanii promowane jest również za pośrednictwem serwisu internetowego www.benjaminmoore.pl i drukowanych materiałach reklamowych (m.in. w folderach i ulotkach).
Nadesłał:
mpobozy@bmpolska.com
|
Komentarze (0)