Technologie » Internet
Bluerank dla czołówki niemieckich portali
Zobacz więcej zdjęć » |
To już kolejny serwis z pierwszej trójki serwisów ogłoszeniowych w Niemczech, przy którym mamy okazję pracować - mówi Maciej Gałecki, CEO agencji Bluerank. Wcześniej była to kompleksowa obsługa SEO dla Quoka.de, obecnie optymalizujemy i pozycjonujemy kolejny portal ogłoszeniowy - markt.de, należący do największych i najpopularniejszych niemieckich serwisów tego typu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Duża liczba odwiedzin to jedna z kluczowych zalet portalu ogłoszeniowego. Zdajemy sobie sprawę z ogromnego potencjału, jaki mają w Niemczech darmowe ogłoszenia drobne (Kleinanzeigen), niemniej jednak są one wciąż stosunkowo rzadko umieszczane w Internecie (na przykład w porównaniu do Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Francji). Misją markt.de jest więc szybki wzrost liczby użytkowników - podkreślają przedstawiciele portalu.
Głównym założeniem projektu jest zwiększenie na stronach markt.de ruchu organicznego (tj. pochodzącego z wyszukiwarek internetowych). W tym celu prowadzone są działania optymalizacyjne w ramach samego portalu, a także zewnętrzne działania SEO, które wspomagają budowanie popularności serwisu w Sieci oraz intensyfikują jego obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania. Bluerank pracuje nad optymalnym rozwijaniem treści markt.de i modyfikacją kodu HTML dla poprawienia indeksacji stron.
Współpraca pomiędzy Bluerank a markt.de została nawiązana wraz z początkiem roku. Po trzech miesiącach trwania projektu można już zauważyć pierwsze sukcesy. Ruch na stronach markt.de pochodzący z Google wzrósł o 65% - mówi Jacek Tkaczuk, SEO Specialist Bluerank. I - co warto podkreślić - są to wyniki dotyczące wyłącznie tych zapytań, które nie odnoszą się bezpośrednio do marki. Udało się również dwukrotnie zwiększyć liczbę indeksowanych przez Google stron markt.de, na których publikowane są ogłoszenia, a wynik ten ciągle rośnie. Widzimy ogromny potencjał dla dalszego wzrostu - potwierdza Sang-Woo Pai, CEO markt.de. Będziemy pracować nad tym, by internetowe ogłoszenia docierały zarówno do niemieckich domów, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw.
Polską agencję SEO, jako głównego wykonawcę projektu, wybrano na podstawie referencji uzyskanych od jej klientów z branży e-commerce (m.in. z Niemiec i USA). Doceniono nasze doświadczenie i sukces realizowanych przez Bluerank działań SEO dla Quoka.de - podkreśla Maciej Gałecki. Cieszy nas, że mamy kolejną możliwość by współtworzyć dobry wizerunek polskiej branży SEO na świecie.
http://www.bluerank.pl
http://www.markt.de
http://bluerank.blogspot.com/2010/03/seo-jak-to-robia-duze-serwisy.html
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
markt.de - jeden z wiodących wielobranżowych portali ogłoszeniowych w niemieckim Internecie. Na jego stronach internauci znajdują każdego dnia 2 mln ogłoszeń („kupię", „sprzedam", „zamienię", „zatrudnię"...). Założony w 2005 roku portal pozwolił przenieść koncepcję ogłoszeń drobnych do Internetu: kupujący i sprzedający spotykają się w Internecie, a transakcje finalizują lokalnie. Jako niezależne przedsięwzięcie markt.de jest częścią sieci ogłoszeń markt.gruppe GmbH & Co. KG, stowarzyszenia grup wydawniczych Georg von Holtzbrinck, Dr Ippen i WAZ Mediengruppe, do którego należy ponad 45 wydawnictw oraz ponad 150 tytułów gazet, cieszących się uznaniem 15 mln czytelników.
Komentarze (0)