Technologie » Internet
Bluerank dla koncernu 3M
Zobacz więcej zdjęć » |
W drugim kwartale br. firma Bluerank przygotowała raport dot. optymalizacji wybranych serwisów 3M. Wspólnie z 3M agencja opracowała też strategię PPC i przeprowadziła konfigurację kampanii linków sponsorowanych w Google.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Druga część roku upłynie pod znakiem wdrażania przez 3M rekomendacji SEO dostarczonych przez Bluerank i kontynuacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.
Wśród marek należących do koncernu 3M, dla których podjęto działania SEM, znajdują się m.in. znana na całym świecie marka Post-it®, a także Littmann®, ceniona w środowisku medycznym marka stetoskopów.
Nasza współpraca zaplanowana jest do końca 2010 roku – mówi Mateusz Kowalski-Klein odpowiedzialny za e-business w 3M Poland. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych efektów, Bluerank dobrze rozumie nasze cele marketingowe i dobrze nam się razem pracuje. Zakładam, że możemy osiągnąć jeszcze więcej. Co dla nas niezmiernie istotne – agencja spełnia nasze wymogi jakościowe i etyczne, jeśli chodzi o funkcjonowanie w biznesie, a w branży SEM w szczególności.http://www.3m.pl
http://www.bluerank.plBluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
3M Company jest jednym z największych amerykańskich koncernów, prowadzącym zdywersyfikowaną działalność przemysłową, oferującym innowacyjne rozwiązania technologiczne. Działalność produkcyjno – handlowa w skali całego świata skupia się w sześciu sektorach produktowych. Należące do 3M marki to między innymi: Viscoplast, Post-it®, Scotch®, Scotch-Brite™czy Littmann®, które są liderami na rynku. Firma jest jedną z 30 spółek tworzących wskaźnik kursów akcji największych amerykańskich korporacji przemysłowych DJIA (Dow Jones Industrial Average).
Komentarze (0)