Technologie » Internet
Bluerank dla koncernu 3M
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W drugim kwartale br. firma Bluerank przygotowała raport dot. optymalizacji wybranych serwisów 3M. Wspólnie z 3M agencja opracowała też strategię PPC i przeprowadziła konfigurację kampanii linków sponsorowanych w Google.
Druga część roku upłynie pod znakiem wdrażania przez 3M rekomendacji SEO dostarczonych przez Bluerank i kontynuacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.
Wśród marek należących do koncernu 3M, dla których podjęto działania SEM, znajdują się m.in. znana na całym świecie marka Post-it®, a także Littmann®, ceniona w środowisku medycznym marka stetoskopów.
Nasza współpraca zaplanowana jest do końca 2010 roku – mówi Mateusz Kowalski-Klein odpowiedzialny za e-business w 3M Poland. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych efektów, Bluerank dobrze rozumie nasze cele marketingowe i dobrze nam się razem pracuje. Zakładam, że możemy osiągnąć jeszcze więcej. Co dla nas niezmiernie istotne – agencja spełnia nasze wymogi jakościowe i etyczne, jeśli chodzi o funkcjonowanie w biznesie, a w branży SEM w szczególności.http://www.3m.pl
http://www.bluerank.plBluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
3M Company jest jednym z największych amerykańskich koncernów, prowadzącym zdywersyfikowaną działalność przemysłową, oferującym innowacyjne rozwiązania technologiczne. Działalność produkcyjno – handlowa w skali całego świata skupia się w sześciu sektorach produktowych. Należące do 3M marki to między innymi: Viscoplast, Post-it®, Scotch®, Scotch-Brite™czy Littmann®, które są liderami na rynku. Firma jest jedną z 30 spółek tworzących wskaźnik kursów akcji największych amerykańskich korporacji przemysłowych DJIA (Dow Jones Industrial Average).

Stare AGD kosztuje Polaków miliardy. Nowy raport ujawnia potencjał oszczędności
Czy zamknięcie dostępu do ulgi mieszkaniowej ograniczy zakupy inwestycyjne mieszkań
Grześki na Święta! Z nowym Mikołajem i jeszcze większą dawką luzu!
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
Spotkaj się z Bartłomiejem Pawłowskim, kapitanem Widzewa na Sportowym Dniu Otwartym w Łodzi
Komentarze (0)