Firma » Biznes
Dynamiczny wzrost sprzedaży szkoleń otwartych House of Skills
Firma House oif Skills szacuje, iż w ciągu ostatnich 5 lat podwoiła się wartość rynku szkoleniowego w Polsce. Zdaniem przedstawicieli firmy, większość budżetów wydawanych w naszym kraju na szkolenia przez firmy duże była do tej pory alokowana w finansowanie szkoleń zamkniętych, czyli organizację grup składających się jedynie z pracowników danej firmy. Z kolei mniejsze przedsiębiorstwa, z braku wystarczającej ilości kadr, zwyczajowo częściej decydują się na otwartą formę szkoleń.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„W ostatnich dwóch latach notujemy wzrost zapotrzebowania na szkolenia otwarte także ze strony dużych firm. Co interesujące, nie odbywa się to kosztem szkoleń zamkniętych, lecz jako uzupełnienie prowadzonych w firmach zamkniętych form kształcenia." - mówi Aleksander Drzewiecki, prezes House of Skills.
Wzmocnienie pozycji pracownika na rynku pracy oznacza dla pracodawców konieczność bardziej uważnego wsłuchiwania się w jego oczekiwania. Jak wskazują niemal wszystkie prowadzone na ten temat badania, możliwości rozwoju, w tym udział w szkoleniach, nabierają dla pracownika coraz większego znaczenia. Ma to znaczenie zarówno w procesie decydowania o wyborze pracodawcy jak i przy podejmowaniu decyzji o pozostaniu lub zmianie miejsca pracy. Szkolenia, oprócz funkcji podnoszenia efektywności i rozwoju kompetencji, pełnią coraz ważniejszą rolę, jako element systemu motywacyjnego w staraniach o utrzymanie zaangażowania i lojalności pracownika. Oznacza to zwiększenie znaczenia indywidualizacji kształcenia i wyboru programów na miarę różnorodnych oczekiwań pracowników. Stąd wzrost znaczenia indywidualnych ścieżek, w których projektuje się rozwój w oparciu o coaching, mentoring, indywidualne dostępy do zasobów wiedzy w formie e-learningowej oraz szkolenia otwarte.
W wyniku tego trendu, w ciągu ostatnich dwóch lat, wartość sprzedanych szkoleń otwartych House of Skills wzrosła niemalże 6 razy.
„Rynek usług szkoleniowych rozwija się dynamicznie, wciąż pojawiają się nowi gracze, więc dziś wybór firmy szkoleniowej nie jest łatwy." - podkreśla Andrzej Twarowski, dyrektor ds. sprzedaży House of Skills. „Na decyzję wpływa kilka czynników: obok know - how, najistotniejsze są referencje dotychczasowych klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zyskaliśmy na tym polu przewagę nad innymi."
House of Skills to wiodąca na polskim rynku firma szkoleniowo-doradcza, którą wyróżnia oferta łącząca specjalizację i kompleksowość oraz zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Firma pracuje zgodnie z międzynarodowymi standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Struktura firmy obejmuje siedem obszarów merytorycznych - Centrów Kompetencji: Przywództwo i Zarządzanie, Strategie, Efektywność Osobista i Zespołowa, Sprzedaż i Zarządzanie Sprzedażą, Systemy Oceny i Rozwoju, Obsługa Klienta, e-learning, Centrum technologii i innowacji. Firma zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy.
House of Skills funkcjonuje na rynku dużych i średnich przedsiębiorstw, do grona jej Klientów należy 1/3 z 500 największych firm w Polsce.
House of Skills jest partnerem organizacji międzynarodowych, w tym: TMI, Celemi, Blanchard, SkillSoft, Itim, Sandler Sales Institute®. Współpracuje przy różnych projektach z takimi organizacjami jak American Society for Training & Development (ASTD), The Conference Board, Polska Izba Firm Szkoleniowych, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych, Konfederacja Pracodawców Polskich, Klub Polskiej Rady Biznesu. House of Skills w 2007 roku został uhonorowany tytułem „Business Superbrand" oraz znalazł się w gronie firm nagrodzonych przez wydawcę Pulsu Biznesu prestiżowym tytułem „Gazeli Biznesu". Więcej informacji: www.weknowhow.pl
Dominik Kowalski, ITBC Communication,
tel. (22) 465 62 11,
e-mail: Dominik_Kowalski@itbc.pl
Nadesłał:
Dominik Kowalski
|
Komentarze (0)