Technologie » Telekomunikacja
emporiaELEGANCE zdobywa złotą nagrodę iF Gold Award 2011
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nagrodzony telefon marki emporia jest prosty, lecz elegancki i łączy w sobie intuicyjną obsługę
z wyglądem dostosowanym do gustów różnych pokoleń. Podczas targów CeBIT zainteresowani goście mogą przetestować emporiaELEGANCE w tak zwanym „kąciku empatii”. Znajdują się w nim różne narzędzia prezentujące zmiany, jakim podlegają ludzkie zmysły z wiekiem. Można się tu przekonać, jak pogorszenie wzroku, słuchu i czucia wpływa na korzystanie z urządzeń technicznych i codziennych przedmiotów. Kącik empatii stanowi element specjalnej wystawy uniwersalnego wzornictwa (Universal Design) w hali 19, na stoisku C32. Łatwe w obsłudze produkty firmy emporia Telecom nieustannie zyskują światowy rozgłos. Po zeszłorocznej nagrodzie iF za wzornictwo produktu tegoroczna iF Gold Award stanowi kolejny etap sukcesów emporiaELEGANCE — atrakcyjnie zaprojektowanego telefonu, który został opracowany z myślą o potrzebach osób starszych. O upragnioną nagrodę współzawodniczyło łącznie 1121 uczestników z 43 krajów, prezentujących 2756 produktów. Nagroda iF już od 56 lat stanowi symbol doskonałego wzornictwa i gwarancję wyjątkowej jakości produktów. Nagrodzone produkty są drobiazgowo badane i wybierane na podstawie szeroko zakrojonej ankiety. Wyboru dokonuje jury gromadzące czołówkę międzynarodowych projektantów. „Dzisiaj zyskaliśmy kolejny dowód na to, że nasze produkty należą do międzynarodowej elity, a nasze podejście uznają niezależni eksperci” — powiedziała zachwycona Karin Schaumberger, główna dyrektor ds. marketingu firmy emporia Telecom. Zgadza się z nią projektant produktu, Marcus Anlauff: „Spośród ponad 2000 zgłoszonych produktów emporiaELEGANCE trafiła do pierwszej pięćdziesiątki. To wspaniałe wyróżnienie dla naszego wzornictwa, które łączy pokolenia”. Specjaliści i klienci przyznają firmie emporia nagrodę Universal Design Award 2011 Niedawno telefon emporiaELEGANCE otrzymał nagrody za wzornictwo „Universal Design Award 2011” i „Universal Design Consumer Favourite 2011”. Trofea te w szczególny sposób podkreślają zalety rozwiązań dla kilku pokoleń. Zdobywcy nagrody „Universal Design” muszą spełnić takie kryteria, jak szeroka użyteczność, uniwersalność, łatwa i intuicyjna obsługa oraz niezawodność. Wszystkie zgłoszenia są oceniane dwukrotnie: międzynarodowe jury złożone ze specjalistów przyznaje nagrodę Universal Design Award, a w ramach przekrojowej ankiety na reprezentatywnej próbie zdobywca nagrody Universal Design Consumer Favourite jest wybierany przez 100 konsumentów.
emporiaELEGANCE: imponujący przykład wzornictwa najwyższej jakości
Ten telefon komórkowy wyróżnia się puryzmem wzornictwa i inteligentną koncepcją obsługi. Ze względu na swój wygląd emporiaELEGANCE jest modelem atrakcyjnym dla niemal wszystkich grup wiekowych, choć jego funkcje opracowano przede wszystkim z myślą o osobach starszych. Dzięki indywidualnie regulowanej głośności słuchawki oraz głośników działających z aparatami słuchowymi emporiaELEGANCE oferuje doskonałą jakość dźwięku. Wysokokontrastowy wyświetlacz i duże przyciski z wyraźnymi punktami nacisku również ułatwiają obsługę i korzystanie z telefonu. Nagrody te dobitnie potwierdzają to, że emporia Telecom rozumie potrzeby swoich użytkowników. Oprócz dwóch nagród iF telefon emporiaELEGANCE uzyskał już także nagrodę za wzornictwo Badenii-Wirtembergii (Focus Open 2010) i zrobił wrażenie na największym na świecie konkursie technicznym, zdobywając Plus X Award 2010 w kategoriach „Wzornictwo” i „Wygodna obsługa”. W Polsce również doceniono ten telefon. W lutym emporiaELEGANCE otrzymała Wirtualny Telefon w kategorii „Telefon roku 2010 – przyjazny”.Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: anna.koper@agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)