Firma » Biznes

Euler Hermes to teraz Allianz Trade

Euler Hermes to teraz Allianz Trade
Zobacz więcej zdjęć »
Euler Hermes, światowy lider ubezpieczeń kredytu kupieckiego, zmienia się w Allianz Trade

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Euler Hermes, światowy lider ubezpieczeń kredytu kupieckiego, zmienia się w Allianz Trade
Euler Hermes wkracza w nowy rozdział i zmienia się w Allianz Trade
Przekształcenie w Allianz Trade będzie istotnym atutem wspierającym realizację naszego planu strategicznego do 2025 r. 

Dziś rozpoczyna się nowy rozdział w naszej historii: Euler Hermes, światowy lider ubezpieczeń należności handlowych, zmienia się w Allianz Trade – co jest naturalnym krokiem, jako że członkiem Grupy Allianz jesteśmy już od 2018 r.
Z pewnością siebie wkraczamy w przyszłość, pozostając jednocześnie wiernymi sobie

Od ponad 100 lat zapewniamy różnej wielkości firmom wydajne i skuteczne narzędzia do rozszerzania działalności i ochrony ich majątku dzięki ubezpieczeniom kredytu kupieckiego i gwarancjom kontraktowym. Naszym celem zawsze było przewidywanie i minimalizacja ryzyka dzięki analizie biznesowej, aby wspierać firmy w bezpiecznym handlu. Dogłębna znajomość rynków i cyklów gospodarczych, połączona z analizami prognostycznymi wykorzystującymi możliwie najszerszy zbiór danych o spółkach, pozwala nam pomagać naszym klientom być o krok do przodu przed rynkiem.

Jesteśmy światowym liderem ubezpieczeń należności handlowych, działamy w 52 krajach i zatrudniamy ponad 5.500 osób. Zmiana nazwy na Allianz Trade jeszcze bardziej wzmacnia naszą pozycję globalnego gracza. Dzięki nowej nazwie marki w jeszcze większym stopniu skorzystamy na reputacji i sile Grupy Allianz, która posiada rozległą, globalną sieć kompetencji.

"Jesteśmy teraz Allianz Trade. Co to oznacza dla naszej spółki i pracowników? Jedno słowo: „więcej”. Więcej globalnych kompetencji i wiedzy, które inspirować będą więcej lokalnych rozwiązań. Więcej ufności w przyszłość i większe możliwości wspierania rozwoju firm. Więcej zdolności przewidywania i usług dostosowanych do potrzeb klienta. Większe możliwości w jeszcze lepszym nadążaniu za zmianami technologicznymi. Większa rozpoznawalność pozwalająca przyciągać nowe talenty i więcej możliwości w zakresie rozwoju zawodowego naszych pracowników. Jest się czym ekscytować, a dopiero zaczęliśmy analizować stojące przed nami możliwości" – mówi Clarisse Kopff, CEO Allianz Trade.

Chris Townsend, członek Zarządu Allianz SE, dodaje - " Jesteśmy podekscytowani faktem, że Euler Hermes staje się Allianz Trade i jesteśmy o tym przekonani, że ta zmiana przyniesie wiele korzyści w zakresie rozpoznawalności, rozwoju biznesu, wzrostu i innowacji. Allianz Trade to wyjątkowy, oparty na danych i zaawansowany technologicznie biznes, z którego jesteśmy niezwykle dumni."

Stając się Allianz Trade: cenny atut na przyszłość
Nowa nazwa marki będzie bezpośrednio wspierać realizację naszego planu strategicznego do  2025 roku. Plan ten jest wyrazem naszej dużej ambicji wzrostu we wszystkich liniach biznesowych i regionach geograficznych, opierając się w tym celu na trzech filarach:

Poszerzanie działalności podstawowej: chcemy zwiększyć naszą przewagę konkurencyjną w segmencie ubezpieczeń kredytów kupieckich. Będziemy kontynuować pracę nad dostarczaniem usług na najwyższym poziomie we wszystkich sektorach rynku, opierając się na naszych bezkonkurencyjnych narzędziach oceny ryzyka a także na umiejętnościach i infrastrukturze oraz wielokanałowej dystrybucji, obejmującej także siec agentów Allianz. Naszym celem jest również przyspieszenie penetracji rynku w USA.
Siła napędowa wzrostu: będziemy również stawiać na rozwój głównych czynników wzrostu w ostatnim czasie, takich jak gwarancje i rozwiązania specjalistyczne (Transactional Cover Unit & Excess of loss). Już teraz jesteśmy ekspertami w tych rozwiązaniach biznesowych, ale będziemy kontynuować nasze inwestycje, aby dalej się rozwijać i szybko zwiększać nasze udziały w rynku. 
Gotowość na nadejście nowego: nasz trzeci priorytet to koncentracja na aspektach długoterminowych, ponieważ jesteśmy przekonani, że przygotowanie się na przyszłość w handlu jest kluczowe. By nie zostać z tyłu musimy wykorzystać możliwości, jakie stwarza przejście na handel online B2B i stać się kluczowym graczem w tym nowym ekosystemie. 
"Rozwój jest w centrum naszej nowej strategii. Poszukujemy rozwiązań dla klientów działających zarówno na poziomie gospodarki krajowej jak i globalnej, ponieważ to transakcje z odroczonym terminem płatności legitymizują obecnie wymianę handlową, są jej podstawą i stanowią o jej bezpieczeństwie. Jesteśmy zdeterminowani, by nadal realizować naszą misję dostarczania aktualnych, dokładnych informacji oraz świadczenia stabilnych i opartych na nich oraz naszym doświadczeniu usług. Wkraczamy w nowy etap dla naszej firmy i jestem podekscytowana, że mogę rozpocząć tę podróż stając się częścią Allianz Trade" – mówi Clarisse Kopff.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

artur@multian.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »