Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Grey Goose Character&Cocktails 2009

Grey Goose Character&Cocktails 2009
Zobacz więcej zdjęć »
Już 13 grudnia 2009 roku odbędzie się coroczna impreza z cyklu Grey Goose Character&Cocktails. Aktorzy, piosenkarze oraz modelki po raz kolejny wesprą działalność Fundacji Eltona Johna na rzecz walki z AIDS.

Gwiazdorskie bary
Grey Goose Character&Cocktails to nietypowe wydarzenie. Podczas imprezy zostają zlicytowane domowe bary zaprojektowane przez znane gwiazdy. Kilku celebrytów co roku projektuje swoje wymarzone, domowe barki, które mają odzwierciedlać ich styl, upodobania, bądź cechy charakteru.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najciekawsze propozycje zostają zrealizowane, a następnie zlicytowane podczas corocznej imprezy. W tym roku licytacja odbędzie się w hotelu Grosvenor House w Londynie, a gospodarzem wieczoru będzie sam Elton John. Dochody ze sprzedaży barów zostaną przekazane na rzecz Fundacji Eltona Johna, która pomaga osobom chorym na AIDS.

Charaktery i koktajle Grey Goose
Podczas tegorocznej imprezy będzie można zlicytować bary zaprojektowane przez piosenkarkę Lily Allen, modelkę Lily Cole oraz projektanta mody Rolanda Moureta. Każda z gwiazd stworzyła również swój koktajl na bazie wódki Grey Goose, który stanowi dopełnienie baru. Bar „Origami” zaprojektowany przez projektanta Rolanda Moureta, znanego ze swoich projektów sukienek koktajlowych, inspirowany był klimatem odległej Japonii. Podobne skojarzenia ma wywoływać drink jego autorstwa - „Miracle”. Dodatkowo projektant przygotował dla biorących udział w aukcji niespodziankę - goście oprócz baru jego autorstwa, będą również mogli zakupić specjalnie zaprojektowaną sukienkę koktajlową, dostępną tylko podczas gali Grey Goose Character &Cocktails. Ciekawą propozycją będą też koktajle stworzone przez Lily Allen oraz Lily Cole. Modelce koktajl, pasujący do jej baru, pomógł stworzyć legendarny Dale DeGroof znany jako „King of Cocktails”. Natomiast piosenkarka Lily Allen skorzystała z pomocy jednego z największych specjalistów w dziedzinie koktajli, znawcy nowoczesnej technologii miksowania – Mala Evansa.  

Grey Goose pomaga chorym na AIDS

Impreza, podczas której zostaną zlicytowane bary, zostanie poprzedzona krótką, dwudniową wystawą. 12 i 13 listopada w The Hospital Club zostanie zaprezentowany bar „Origami” oraz projekty, które powstały w ramach wcześniejszych edycji Grey Goose Character&Cocktails.  Goście odwiedzający wystawę będą mieli okazję wesprzeć Fundację Eltona Johna poprzez zakup koktajli stworzonych  przez gwiazdy zaangażowane w tegoroczną edycję wydarzenia.

Dotychczas dzięki projektowi Grey Goose Character&Cocktails na rzecz Fundacji Eltona Johna udało się zebrać kwotę ponad 700 tysięcy funtów.

Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel, Konkret PR, ul. Jaracza 10/22, 00-378 Warszawa, tel/fax. (22) 628 50 42, e-mail: b.grzybek@konkretpr.pl, m.knefel@konkretpr.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Konkret PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »