Kultura, sztuka » Kultura
Grey Goose ponownie dla Fundacji Eltona Johna
Zobacz więcej zdjęć » |
Smakowite minibary
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Grey Goose Character & Cocktails to projekt organizowany przez Fundację Eltona Johna oraz Bacardi - Martini Limited. Znane osobistości ze świata show biznesu projektują bary, które następnie zostają zlicytowane na aukcji. Wyjątkowość barów wynika w faktu, iż są one dostępne przez krótki okres czas, w niewielu egzemplarzach. Dodatkowo do każdego baru jest tworzony specjalny drink, komponowany przez gwiazdy.
Ma on podkreślić wyjątkowy charakter każdego baru. W 2008 roku swoje bary zaprojektowali między innymi modelka Eva Herzigova, projektant mody Giles Deacon oraz reżyser David Furnish. Tematem przewodnim zeszłorocznej edycji Character & Cocktail były minibary domowe. Efektem prac była kolekcja sześciu wyjątkowych minibarów oraz pasujących do nich smakowitych drinków.
Charytatywny sukces
Zakończeniem zeszłorocznej akcji Character & Cocktails było specjalnie zorganizowane przyjęcie, podczas którego jedyne w swoim rodzaju bary wystawiono na aukcji. Na odbywające się w Londynie imprezie pojawili się wszyscy autorzy projektów oraz wiele gwiazd znanych z pierwszych stron gazet. Zaangażowanie gwiazd sprawiło, że licytacja zakończyła się sukcesem. Dochód z aukcji wyniósł pod 350 000 £. Pieniądze zostaną przekazane na rzecz Fundacji Eltona Johna, pomogą wspierać walkę z HIV i AIDS. Fundacja Eltona Johna istnieje od 1992 roku i jest jedną z największych na świcie organizacji charytatywnych walczących z tą chorobą. Przez kilkanaście lat Fundacji udało się zebrać ponad 125 milionów dolarów, z których sfinansowane zostały programy pomocy realizowane w ponad 55 krajach na całym świecie.
Odpowiedzialny biznes
Bacardi - Martini Limited od lat włącza się w propagowanie programu społecznej odpowiedzialności biznesu. Opiera się on na przekonaniu, że sukces marki powinien być tworzony w oparciu o zasady moralne i etyczne. Stąd też zaangażowanie w kampanię „Bądź odpowiedzialny pijąc alkohol" oraz w akcję Grey Goose Character & Cocktails. Współpracując z gwiazdami stara się zachęcić do promocji działań charytatywnych i propagowania społecznie odpowiedzialnego modelu biznesu.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu - by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to, co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji - mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą, której używa się do produkcji pysznych, regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie, czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji - mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym smaku, który dostarcza niezapomnianych wrażeń smakowych.
Wyłącznym dystrybutorem w Polsce wódek Grey Goose, Grey Goose L'Orange i Grey Goose Le Citron jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel Pegasus Public Relations, ul. Zgrupowania „Żmija” 12, 01-875 Warszawa, tel. (22) 877 22 18, e-mail b.grzybek@pegasus.pl, m.knefel@pegasus.pl
Komentarze (0)