Gospodarka » Żywność
Jogurt Muller Mix – promocja, 3 w cenie 2
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zachęcenie konsumentów do spróbowania wyśmienitych jogurtów Müller Mix.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W poręcznych zestawach MIX 3 za 2 znajdziemy opakowanie jogurtu o smaku malina jeżyna i dwa opakowania jogurty MIX truskawkowego w cenie 3,78 złotych.
- Do promocji wybraliśmy klasyczne smaki jogurtów MIX - mówi Katarzyna Niezgoda Dyrektor Marketingu Müller Polska. Akcja MIX 3 za 2 ma na celu zachęcic do zakupu produktów Müller konsumentów, którzy jeszcze nie mieli okazji poznać ich zalet oraz nagrodzić naszych lojalnych konsumentów poprzez obniżenie ceny ich ulubionych produktów.
Autorem kreacji akcji MIX 3 za 2 i opakowania zestawu jest firma Müller Polska.
Produkty z logo Müller dostępne są w sklepach sieciowych i handlu tradycyjnym.
Müller Group
Firma Müller powstała w 1896 roku, a jej nazwa wywodzi się od nazwiska założyciela, Ludwiga Müller Obecnym właścicielem tego bawarskiego przedsiębiorstwa jest wnuk prekursora, Theo Müller.
Müller posiada trzy fabryki w Niemczech i jedną w Wielkiej Brytanii, główna siedziba firmy znajduje się w Aretsried (Bawaria, Niemcy). Pierwszym produktem Müller była maślanka. Dziś Müller Group produkuje jogurty, sery, mleko, mleko bez laktozy, masło, serwatkę i inne produkty - wszystkie bez konserwantów i sztucznych barwników. Producent dba o najwyższą jakość swoich wyrobów.
W 2007 przerobiono 2,3 miliarda kg mleka na produkty mleczne, takie jak jogurty, desery, mleko pitne, sery (we wszystkich fabrykach razem). Zdecydowana większość (90%) mleka przetwarzanego w Niemczech pochodzi od miejscowych farmerów. Jedną z najnowocześniejszych w Europie przetwórnią mleka jest należąca do Muller Group fabryka w Leppersdorfie niedaleko Drezna w Saksonii, zainwestowano w nią, od 2001 roku, ponad 400 milionów Euro. To między innymi z tej fabryki pochodzą produkty oferowane na polskim rynku.
Müller Group zatrudnia ok. 5 tys. osób, inwestując w kapitał ludzki i w nowe technologie, zdobywając i rozbudowując kolejne rynki. Produkty koncernu znane są, poza ojczystym krajem, także w Wielkiej Brytanii (od 1987), we Włoszech (od 1995), Izraelu i Czechach (2008). Plasują się na trzecim miejscu, po lokalnych markach i Danone, pod względem sprzedaży. Na rodzimym, niemieckim rynku marka ma niemal 100 procentową rozpoznawalność.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)