Gospodarka » Żywność

Kampania programu „Wiem, co wybieram” wspierana przez Clear Channel

Warszawa, 1 marca 2011 r. – Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland.
Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w marcu i kwietniu tego roku w 11 największych aglomeracjach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących program „Wiem, co wybieram".

Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram" i tłumaczy konsumentom jego znaczenie w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Wiem, co wybieram" jest częścią międzynarodowego programu „Choices" wprowadzanego na świecie od 2006 roku. W Polsce program „Wiem, co wybieram" został wprowadzony w 2008 r. wspólnie przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W ostatnich dwóch latach do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna, POSTI, HOOP Polska oraz Sawex. Obecnie w programie uczestniczy 8 producentów żywności.

Program „Wiem, co wybieram" jest odpowiedzią producentów żywności na apel Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) o ograniczenie spożycia czterech składników odżywczych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru, które spożywane w nadmiarze zwiększają ryzyko zapadalności na choroby cywilizacyjne.

Logo „Wiem, co wybieram" umieszczone na opakowaniu produktów żywnościowych jest czytelną i łatwo dostępną informacją, że zawartość tych czterech składników w danym produkcie jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów spożywczych o lepszym profilu żywieniowym.

Program jest otwarty dla wszystkich producentów żywności, których produkty spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logo programu na opakowaniach ich produktów.

Już ponad 120 produktów w Polsce otrzymało logo Programu „Wiem, co wybieram". Kolejne produkty będą sukcesywnie wprowadzane.

Więcej informacji o Programie „Wiem, co wybieram": www.wiemcowybieram.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Jarosław Soroczyński

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »