Gospodarka » Żywność
Kampania programu „Wiem, co wybieram” wspierana przez Clear Channel
Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram" i tłumaczy konsumentom jego znaczenie w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
„Wiem, co wybieram" jest częścią międzynarodowego programu „Choices" wprowadzanego na świecie od 2006 roku. W Polsce program „Wiem, co wybieram" został wprowadzony w 2008 r. wspólnie przez czterech producentów żywności, firmy: Bakalland, FRoSTA, Rieber Foods Polska i Unilever Polska. W ostatnich dwóch latach do grona firm partnerskich dołączyły Agros Nova z marką Fortuna, POSTI, HOOP Polska oraz Sawex. Obecnie w programie uczestniczy 8 producentów żywności.
Program „Wiem, co wybieram" jest odpowiedzią producentów żywności na apel Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) o ograniczenie spożycia czterech składników odżywczych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru, które spożywane w nadmiarze zwiększają ryzyko zapadalności na choroby cywilizacyjne.
Logo „Wiem, co wybieram" umieszczone na opakowaniu produktów żywnościowych jest czytelną i łatwo dostępną informacją, że zawartość tych czterech składników w danym produkcie jest zgodna z międzynarodowymi zaleceniami żywieniowymi. Celem programu jest ułatwienie konsumentom dokonywania wyboru produktów spożywczych o lepszym profilu żywieniowym.
Program jest otwarty dla wszystkich producentów żywności, których produkty spełniają kryteria pozwalające na umieszczenie logo programu na opakowaniach ich produktów.
Już ponad 120 produktów w Polsce otrzymało logo Programu „Wiem, co wybieram". Kolejne produkty będą sukcesywnie wprowadzane.
Więcej informacji o Programie „Wiem, co wybieram": www.wiemcowybieram.pl
Nadesłał:
Jarosław Soroczyński
|
Komentarze (0)