Firma » Praca
Kolejny Account Manager w agencji Bluerank
Zobacz więcej zdjęć » |
Do jej głównych obowiązków należą: kierowanie pracami projektowymi w zakresie działań SEO i PPC realizowanych dla wybranych klientów Bluerank, formułowanie i prezentacja oferty usług SEM, a także dbanie o odpowiednie relacje z firmami współpracującymi z agencją. Marki, które obecnie w Bluerank ma pod swoją opieką to Deutsche Bank i Puls Biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pracując dla Bluerank mam szansę wykorzystać swoje dotychczasowe kilkuletnie doświadczenie zdobyte w branży internetowej - podkreśla Agata Marczewska, która wcześniej pełniła funkcję Project Managera w agencji interaktywnej energe21. Agata ma również wiedzę i praktykę w dziedzinie marketingu korporacyjnego. Jako Account Executive pracowała między innymi w agencji PR. Zajmowała się również działaniami marketingowymi w strukturach BRE Banku, jako członek zespołu public relations w Multibanku.
Agata Marczewska jest z wykształcenia dziennikarzem. Jej ulubionym zajęciem są podróże rowerowe. Uwielbia Hiszpanię, góry i kino.
http://www.bluerank.pl
http://www.goldenline.pl/agata-marczewska
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
Komentarze (0)