Gospodarka » Przemysł

Kurs na LOTOS

Kurs na LOTOS
Zobacz więcej zdjęć »
Maj to miesiąc, w którym rozpoczyna się sezon żeglarski i motorowodny. Przez najbliższych pięć miesięcy w marinach jachtowych Gdańska, Gdyni oraz Łeby otwarte będą nadwodne stacje paliw sieci LOTOS.

Dużym atutem stacji paliw LOTOS jest ich lokalizacja w basenach jachtowych, fachowa obsługa oraz wysokiej jakości paliwo.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na stacjach LOTOSU mogą tankować m.in. jachty, łodzie motorowe, jachty motorowe oraz skutery wodne. Przy okazji tankowania można zrobić drobne zakupy, dostępne są m.in.: oleje silnikowe, akcesoria, prasa, słodycze, napoje. Na wspomnianych stacjach paliw honorowane są karty flotowe LOTOS Biznes oraz programu premiowego LOTOS Navigator.

Godziny otwarcia marin w sezonie letnim 2009:

Gdańsk:

od 01.05 do 30.09.2009
pon-nd: 08.00 - 20.00

Gdynia:

od 30.04 do 30.06.2009
pon-pt: 08.00 - 16.00
sob-nd: 08.00 - 18.00

od 01.07 do 30.08.2009
pon-nd: 08.00 - 20.00

od 01.09 do 30.09.2009
pon-pt: 08.00 - 16.00
sob-nd: 08.00 - 18.00

Łeba:

Godziny otwarcia mariny:
od 01.05 do 19.06.2009

pon-nd: 08.00 - 17.00

od 20.06 do 30.08.2009

pon-nd: 08.00 - 20.00

od 01-30.09.2009
pon-nd: 08.00 - 16.00

Dodatkowe informacje nt. stacji paliw zlokalizowanych przy marinach Gdańska, Gdyni i Łeby lub w Atlasie Stacji Paliw.

Bezpieczne tankowanie

Na nadwodnych stacjach paliw LOTOSU zastosowano rozwiązania techniczne mające eliminować ich wpływ na grunt i wodę. Stacje w marinach jachtowych są uszczelnione i wyposażone w specjalne rękawy oraz poduszki absorpcyjne, które zabezpieczają przypadkowy wyciek paliwa podczas nalewania. Ponadto dystrybutory wyposażone są w urządzenia odcinające dopływ paliwa w przypadku nadmiernego rozciągnięcia węża, co jest ważne podczas tankowania jednostek znajdujących się na wodzie.

Aby było jeszcze bezpieczniej, na wodnych stacjach LOTOSU znajdują się ruchome zapory przeciwrozlewowe, które mogą być rozwijane po wpłynięciu jachtu na stanowisko tankowania. W ten sposób strefa nalewania odcięta jest od akwenu wodnego. W sytuacji nieprzewidzianego wycieku paliwa pozostałości likwidowane będą zestawem sorbentów.

W marinach obowiązuje ta sama zasada co na stacjach lądowych określająca minimalny zakup paliwa do kanistra. Także sam proces nalewania paliwa zawsze odbywa się w obecności pracownika stacji.

Paliwa bez siarki

Paliwa dostępne w marinach to: bezołowiowa PB95 i olej napędowy, które mają najniższą w kraju zawartość siarki 0,001%, czyli pięciokrotnie mniej niż obecnie wynoszą normy Unii Europejskiej. Wszelkie, prowadzone przez specjalistów badania paliw koncernu potwierdzają, że produkty Grupy LOTOS spełniają aktualnie wymagania zawartości siarki, które obowiązywać w Unii Europejskiej od tego roku. Paliwa z LOTOSU klasyfikowane są w najwyższej - 4. kategorii Światowej Karty Paliw, zawierają pakiety dodatków uszlachetniających, które polepszają właściwości eksploatacyjne i stanowią ochronę dla silników.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »