Społeczeństwo » Społeczeństwo

NEONET i NEO24.pl partnerami tegorocznej akcji „Szlachetna Paczka”

NEONET i NEO24.pl partnerami tegorocznej akcji „Szlachetna Paczka”
Zobacz więcej zdjęć »
NEONET, największa w Polsce sieć sklepów RTV AGD oraz NEO24.pl, lider rynku e-commerce, będą partnerami tegorocznej edycji „Szlachetnej Paczki”.

Na czym polega „Szlachetna Paczka”

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Szlachetna Paczka to ogólnopolski projekt świątecznej pomocy, realizowany przez Stowarzyszenie WIOSNA. Jego głównym założeniem jest idea łączenia biednych i bogatych poprzez przekazywanie bezpośredniej pomocy - prywatni darczyńcy odpowiadają na potrzeby osób najbardziej ubogich ze swojego miasta lub okolicy. Potrzeby te spisują wcześniej wolontariusze, którzy sami w swoich społecznościach poszukują rodzin dotkniętych biedą, odwiedzają je i pytają o to, czego im najbardziej brakuje. Około miesiąca przed Bożym Narodzeniem informacje te są umieszczane w anonimowej bazie internetowej, by darczyńca mógł wybrać konkretną rodzinę i przygotować dla niej dedykowaną paczkę na Święta. Jak wykazują doświadczenia z poprzednich lat, w większości paczek znajduje się zwykle drobny lub większy sprzęt RTV AGD, spełniający podstawowe potrzeby rodzin – od drobiazgów, jak czajnik czy żelazko, po większe sprzęty - kuchenkę, lodówkę czy pralkę, których w wielu domach wciąż brakuje. Stąd też idea partnerstwa z NEONET i NEO24.pl.

 

W zeszłorocznej edycji paczki otrzymało ponad 13 tysięcy rodzin – ludzi starszych, samotnych, rodzin dotkniętych chorobą lub niepełnosprawnością, samotnych rodziców i rodzin wielodzietnych. W tym roku Szlachetna Paczka obejmie znowu pomocą ponad 14 000 domów, czyli ponad 60 tys. osób w trudnej sytuacji materialnej. Z całego kraju wciąż spływają dane o rodzinach zbierane przez niemal 9 tysięcy wolontariuszy, a rejony Paczki udało się utworzyć w ponad 500 miejscach w Polsce.

 

16 listopada na stronie internetowej www.szlachetnapaczka.pl uruchomiona została baza z informacjami o rodzinach w potrzebie. Przez trzy tygodnie, do 6 grudnia, każdy będzie mógł wybrać jedną z nich i specjalnie dla jej członków przygotować wyjątkową paczkę. 

 

Zaangażowanie NEONET i NEO24.pl

 

 „Przedświąteczne tygodnie to dla nas co roku najbardziej intensywny okres – przez kilkaset sklepów NEONET oraz stronę internetową NEO24.pl tradycyjnie przewijają się wtedy setki tysięcy Polaków, poszukujących gwiazdkowych upominków. Nadchodzące Święta Bożego Narodzenia to przecież jednak nie tylko prezenty. To przede wszystkim moment, by być razem z najbliższymi, ale także, by pomyśleć o innych - o tych, którzy szczególnie potrzebują wsparcia. Szlachetna Paczka to wyjątkowa inicjatywa, bo pomaga w wykonaniu najpiękniejszego świątecznego gestu – podzielenia się radością i ciepłem. Dlatego właśnie postanowiliśmy w tym roku nie tylko sami zaangażować się w tę wyjątkową akcję i wesprzeć ją finansowo, ale także pomóc Szlachetnej Paczce w dotarciu z informacjami do ludzi w całej Polsce i zaproszeniu ich do zaangażowania w świąteczną pomoc” – mówi Paulina Gorgos, kierownik sekcji PR i Social Media w NEONET oraz NEO24.pl.

 

Zaangażowanie NEONET i NEO24.pl będzie miało dwa poziomy. Po pierwsze, będzie to pomoc finansowa: część dochodu ze sprzedaży wszystkich produktów w NEONET i wybranych  najpopularniejszych produktów w NEO24.pl będzie przekazana na wsparcie Szlachetnej Paczki. Po drugie – sieć udostępni powierzchnie promocyjne w swoich sklepach, w których pojawią się informacje o akcji Szlachetnej Paczki. NEONET dysponuje największą w kraju naziemną siecią sklepów RTV AGD (w sumie około 500 lokalizacji w całym kraju, w miastach poniżej 200 tysięcy mieszkańców) – informacje dotrą więc do ogromnej liczby ludzi, którzy będą mogli dołączyć do akcji. Informacje o Szlachetnej Paczce pojawią się także na www.NEO24.pl - witrynie największego w Polsce e-sklepu z RTV AGD i elektroniką.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RC2

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »