Technologie » Telekomunikacja
NextiraOne sponsorem głównym Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour
Zobacz więcej zdjęć » |
NextiraOne, wiodący europejski ekspert w zakresie usług komunikacyjnych jest sponsorem głównym Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour 2010. Spotkania cyklu odbędą się w największych miastach Europy, m.in. Pradze, Mediolanie, Madrycie, Kilonii, Brukseli, Bath i Utrechcie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Imprezy w ramach tegorocznego Alcatel-Lucent Dynamic Enterprise Tour zorganizowane zostaną w październiku i listopadzie w 19 miastach całego świata. Do udziału zaproszonych zostało ponad 5 000 dyrektorów zarządzających i decydentów IT.
Celem wydarzenia jest zaprezentowanie klientom i partnerom najnowszych osiągnięć technologii Alcatel-Lucent wraz z ich demonstracją i warsztatami. Prezentacje koncentrować się będą na rozwiązaniach z obszaru otwartej infrastruktury, przedsiębiorstwa mobilnego, transformacji back-office, komunikacji dla platform społecznościowych oraz komunikacji wideo. NextiraOne zorganizuje także specjalne sesje poświęcone konkretnym rozwiązaniom biznesowym.
Komentując cykl spotkań Christophe Siraudeau, Dyrektor Strategic Alliances w NextiraOne powiedział: “Alcatel-Lucent jest dla NextiraOne ważnym partnerem strategicznym, dlatego cieszymy się z możliwości wsparcia cyklu europejskich spotkań – tym bardziej, że w ich trakcie nasi klienci będą mieli okazję zapoznać się z wieloma innowacjami technologicznymi.”
NextiraOne jest największym europejskim partnerem biznesowym firmy Alcatel-Lucent i jedynym certyfikowanym partnerem globalnym legitymującym się liczbą ponad 2 000 certyfikacji w Europie. Grupa NextiraOne posiada specjalizacje w obszarach Network Infrastructure, Unified Communications oraz Contact Center. Firma blisko współpracuje także z Alcatel-Lucent nad dostarczaniem rozwiązań szytych na miarę. W roku 2009 NextiraOne była pierwszą firmą uhonorowaną przez firmę Alcatel-Lucent statusem Global Business Partner.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)