Kultura, sztuka » Kultura

Nowy numer ‘F MAGAZYN’

Nowy numer  ‘F MAGAZYN’
Zobacz więcej zdjęć »
Na rynku pojawił się kolejny numer ‘F MAGAZYNU’. To trzeci z rodziny tytułów o trendach FFF. W czerwcu tego roku wydany został kwartalnik ‘F EXPERIENCE’, w lipcu ruszył serwis o trendach fpięć.pl.

‘F MAGAZYN’ to wydawany od początku roku 2010 elektroniczny miesięcznik na temat trendów rynku i kultury. Nowa forma wydawnicza jest odpowiedzią na zmiany, zachodzące na rynku mediów. Internet przestaje być darmowy. Prezentacje kolejnych e-readerów obok wymiaru czysto gadżetowego są wyraźnym sygnałem, że to co do tej pory było darmowe, stanie się płatne.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Na iPad, Kindle, Nook czy Skiff nie przeczytamy wiele, jeśli wcześniej za to nie zapłacimy. Tylko ile jesteśmy w stanie zapłacić za e-wydanie magazynu? Postanowiliśmy zrobić eksperyment. Niech każdy zapłaci tyle, ile uważa, że jest warte – mówi Konrad Jerin, redaktor naczelny tytułu.

Liczy się każda suma! O wynikach i średniej cenie, jaką internauci gotowi są płacić za e-wydanie, użytkownicy informowani są na bieżąco na łamach serwisu oraz na profilu magazynu na facebooku.

W bieżącym numerze przeczytamy m.in. o: błyskotliwej historii brytyjskiego sklepu z mrożonymi jogurtami (Lick!), najnowszych trendach w tatuażach. Zobaczymy, jak wygląda najmocniejsze piwo na świecie i idea w 100 proc. zwariowanego marketingu. W sekcji technologia proponujemy temat bezzałogowych samolotów bojowych i ideę zdalnej wojny. W mediach pozycja obowiązkowa to na pewno ‘real or hoax?’ i wyjątkowy przypadek Joaquina Phoenixa, który wprowadza do kina nową kategorię filmów – mocumentary. W start-upach, czyli miejscu poświęconemu wyłącznie raczkującym tworom biznesowym – 5.29 , pierwszy w Polsce stand-up bar. W wyjątkowej rubryce F PRODUKT wspólnie z najlepszymi, polskimi studiami projektowymi zastanawiamy się jak mogłyby wyglądać produkty, które nie istnieją – w tym numerze produkty alkoholowe niepitne. Gościem specjalnym wydania jest polski malarz i grafik Swanski, założyciel marki odzieżowej Turbokolor. Na zakończenie EWOLUCJE, które już od ponad półtora roku przygotowujemy dla miesięcznika Forbes. I zapewniamy – ewolujemy!

Najnowszy numer magazynu dostępny jest pod adresem: http://www.fpięć.pl/post/2010/10/08/kolejny-numer-f-magazynu-ju%C5%BC-dost%C4%99pny



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »